Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#60419Z meho uctu byla zaplacena zasilka,kterou jsem si neobjednala

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
08.09.2022, před 2 lety

Miroslava Kršňakova

Znění stížnosti

Z uctu mi bylo strzeno 459kc za zasilku,ktera ma adresata v Praze.Ja jsem z Kyjova a nic jsem si neobjednala.Muzu vedet o co se jedna?


Požadované řešení

Vraceni financi


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2022 11:20, před 2 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží/služby, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Objednávka může být učiněna i prostřednictvím telefonu.

V jiném případě by se mohlo jednat i o phishing - podvodné jednání, kdy se za společnost Zásilkovna s.r.o. může vydávat někdo jiný. Může se tak stát prostřednictvím SMS, e-mailu nebo i webových stránek.

V tomto případě pro spotřebitele bude nejvhodnější kontaktovat přímo společnost Zásilkovna s.r.o., a to buď na zákaznickém centru Zásilkovny +420 216 216 516, nebo na email: info@zasilkovna.cz.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2023 09:57, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.