Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Z uctu mi bylo strzeno 459kc za zasilku,ktera ma adresata v Praze.Ja jsem z Kyjova a nic jsem si neobjednala.Muzu vedet o co se jedna?
Vraceni financi
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží/služby, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Objednávka může být učiněna i prostřednictvím telefonu.
V jiném případě by se mohlo jednat i o phishing - podvodné jednání, kdy se za společnost Zásilkovna s.r.o. může vydávat někdo jiný. Může se tak stát prostřednictvím SMS, e-mailu nebo i webových stránek.
V tomto případě pro spotřebitele bude nejvhodnější kontaktovat přímo společnost Zásilkovna s.r.o., a to buď na zákaznickém centru Zásilkovny +420 216 216 516, nebo na email: info@zasilkovna.cz.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.