Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Podávám stížnost, na nedoručování zásilek z Aliexpressu. Hodně zboží je už dle údajů na doručovacím středisku, prošlo celní zprávou a přesto nejsou doručeny. Doba ochrany už skončila, při podání sporu, o vrácení peněz, jsou mi zaslány emaily, že zboží je už na doručovacím centru a z tohoto důvodu, mi peníze vrácené nebudou, mám se obrátit na českou poštu a zásilky si vyžádat.
Proto podávám tuto stížnost, je to už hodně balíčků a nevím, kde se ztrácí,...že by se někomu hodily ??Je jich daleko víc, zadávám pouze tři, více zadat nelze.
1/29.07.2022 08:43
Ven k doručení
Přijato místní doručovací společností
2/27. 6. 2022, 11:28
Ven k doručení
Přijato místní doručovací společností
3/17.08.2022 17:04
Ven k doručení
Přijato místní doručovací společností
zakoupené zboží na Aliexpressu, pod ID objednávkami č. : ID objednávky : 8151246206704782,
Okamžité dodání zboží, které je zadržováno, je to už několik zásilek a nejen mé, ale i mé dcery, která bydlí na stejné adrese.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.