Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Velmi manipulativní rozhovor prodávajícího s mojí manželkou.
potravinové doplňky
Dovoluji si Vás požádat o pomoc při řešení sporu se společností.
Dále Vás žádám o zaslání Vaší e-mailové adresy abych Vám mohl zaslat mojí korespondenci s uvedenou firmou a také záznam rozhovoru prodejce, který moji ženu kontaktoval. Záznam rozhovoru mi zaslala výše uvedená firma.
Děkuji
Josef Bartůněk- manžel
|
Tweet |
Co se týká samotného hovoru, neměli jsme možnost si jej poslechnout, neboť nemáme přístupové heslo. V každém případě můžeme vycházet ze zaslané korespondence.
Jestliže spotřebitelka souhlasila pouze s dárkem a nebyla upozorněna na jeho zpoplatnění, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku.
Spotřebiteli však primárně doporučujeme od smlouvy odstoupit (což sama společnost umožňuje) a následně dále věc řešit - je možné podat například podnět příslušnému dozorovému orgánu, kterým je v Bosně a Hercegovině FUZIP (kontakty zde: http://fuzip.gov.ba/kontakt).
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti - samozřejmě po odstoupení od smlouvy, jakmile bude závazek vypořádán (zboží bude spotřebitelem vráceno). Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu.
Společnost nás informovala, že jsou již českou společností (nikoliv bosenskou, jak je uvedeno v původním vyjádření).
Z tohoto důvodu byl změněn subjekt stížnosti a dozorovým orgánem nebude FUZIP, ale Česká obchodní inspekce (www.coi.cz). Ostatní informace uvedené v původním vyjádření zůstávají platné.
Stěžovateli bylo ze zákaznického oddělení odesláno písemné vyjádření. Ovšem pokud rozhovor se zákaznicí nebere jako celek a z hovoru si vytáhne účelově jen to, co se hodí k eskalaci stížnosti a na tom staví celou svou hypotézu, řešení se hledá těžko.
Rozhovor se zákaznicí proběhl naprosto v klidu, bez nátlaku, paní se svobodně rozhodla. V každé fázi hovoru každý může říci ne nebo hovor prostě ukončit. K tomu v případě tohoto rozhovoru nedošlo a zákaznicí byl udělen souhlas se zasláním produktů.
Hovor obsahoval vše, co je k uzavření distančního prodeje potřebné. Pokud si paní nákup rozmyslela, mohla zásilku odmítnout při doručení a ta by se vrátila zpět.
Jenže k „problému“ došlo až poté, co se do toho vložil manžel zákaznice. Dokonce odpověď ze zákaznické linky nepovažoval za dostatečnou a na úrovni a dožadoval se kontaktů "výše".
Znovu opakujeme a za tím si stojíme: žádného pochybení si nejsme vědomi, takto se naše produkty prodávají dlouhá léta. Mimochodem zákaznice je u nás registrována již od roku 2015, náš prodej jí rozhodně neznámý není!!!!
Pakliže zákaznice o zboží nemá zájem, ať ho zašle zpět na naši kontaktní adresu, i když je dávno po zákonné lhůtě pro vrácení. Tím se vše uzavře.
Více na tento podnět nebudeme reagovat, vše bylo sděleno a na neúměrnou a naprosto nepochopitelnou eskalaci od manžela nebudeme plýtvat naším časem.
Ten raději věnujeme těm, kdo si pozornost opravdu zaslouží.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.