Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60436Výzva k úhradě peněz - nevím za co ??!!

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.09.2022, před 2 lety

Petra Ohlídalová

Znění stížnosti

Dobrý den, včera mi prišla sms- výzva k zaplacení 399,-kč . Vůbec nevím za co, společnost Stander mi vůbec není známa . Má být uhrazena fa *****. Případně žádám zaslat svou objednávku dotyčného zboží a potvrzení mnou převzatého zboží . Děkuji.... . Prosím o vysvětlení a ujasnění situace .


Petra Ohlídalová, Mgr .


Produkt

Ze sms vůbec není jasné , o jaké zboží jde....


Požadované řešení

Vysvětlení celé situace, případně doložení proběhnuvší transakce-objednávka - doručení , atd. Děkuji .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2022 11:45, před 2 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna (může se tak stát i prostřednictvím telefonu) a zda nebyla později zrušena.

Pokud spotřebiteli někdy v budoucnu nějaké zboží dojde (a je si jistý, že nic neobjednal nebo smlouvu vypověděl), jedná se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět (§ 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník), ani za zboží nemusí platit.

Doporučujeme spotřebiteli preventivně, aby od smlouvy odstoupil. Ideálně doporučeným dopisem s dodejkou adresovaný společnosti Stander Sp. zo.o., Warszawa, Ursus, ul. Bodycha 87, 05-816 Reguły, Polsko. V případě sporu bude mít v ruce důkaz, že smlouvu opravdu vypověděl. Výpověď smlouvy, resp. odstoupení od smlouvy neznamená uznání jakéhokoliv závazku vůči společnosti.

Pokud spotřebitel nic neobjednal a společnost po něm požaduje zaplacení, jedná se o tzv. agresivní obchodní praktiku. Jelikož jde o subjekt, který má sídlo mimo ČR, je mimo působnost České obchodní inspekce, která vykonává obvykle nad těmito praktikami dozor a pokutuje je. Jelikož jde o subjekt z EU (Polsko), může se spotřebitel obrátit na Evropské spotřebitelské centrum.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.12.2022 11:37, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2023 09:59, před 2 lety

Spotřebitelka nás po uzavření stížnosti informovala, že jí byly peníze vráceny. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.