Počet nahlášených stížností: | 238 |
Z toho za letošní rok: | 21 |
Stále v řešení: | 8 |
Anděla Zahejská, ANTONÍN KUČERA. Termín zájezdu 26.8.2022-2.9.2022, zájezd č.136243018 destinace Řecko Zakynthos, hotel Georgina Inn, sprostředkovatel CK EXIMTOURS/FISCHER.
Dobrý den
26.8.2022 jsme přiletěli na Zakhyntos, poté jsme byly převezeni autobusem na hotel Georgina Inn. Po večeři nastaly zdravotní problémy, křeče do břicha, bolest hlavy, silné průjmy do ranních hodin,10x toaleta.
27.8.2022 střevní potíže neustávaly, naopak se velmi zhoršovaly. Přidalo se motání hlavy, zvracení a špatné dýchání, křeče do břicha neustupovali.
28.8.2022 jsme museli vyhledat lékařskou pomoc .Nejdříve jsme zkoušeli kontaktovat naší delegátku pí. B na tel.*** nám mobil nezvedala. Obrátili jsme se tedy na ERV pojišťovnu kde jsme se pojistili.
Tam nám byly zděleny informace jak máme postupovat. Poslaly nám odvoz na pohotovost v Laganasu. Lékař mi předepsal léky na křeče, probiotika, spray na zvracení, hydrataci a antibiotika. (RIFAKOL) Byla nám nařízená přísná dieta po celou dobu pobytu. Takže jsme nevyužili plnou penzi, kterou jsme si zaplatili. Žádáme proto o vykompenzování stravy zpět.
Byly jsme odkázáni jen na suchary a toustový chleba, černý hořký čaj a to po celou dobu pobytu. V hotelu GEORGINA Inn. Takto si dovolenou nepředstavujeme. V lékárně byl nedostatek antibiotik, které jsme nejvíce potřebovali. Opět problémy jak sehnat antibiotika. Delegátka nám nebyla nápomocná.
30.8.2022 Nám majitelka hotelu zajistila odvoz na motorce do jiné lékárny, kde již antibiotika byly k dostání. Opravdu vydařená dovolená, představoval jsem si dovolenou o pohodě, relaxaci, chození k moři a ne na toaletu.
Vše bylo jen o velkém stresu.
O výměně ručníků ,osušek povlečení vynesení koše z toaletnim použitým papírem jsme si museli sami požádat.
děkuji za brzkou odpověď.
S pozdravem Zahejská, Kučera.
6ádáme o lepší služby na hotelu GEORGINA INN, a kompenzaci za stravu a psychyckou újmu.
|
Tweet |
Stížnost na delegátku se řeší v případu ID 60443.
Spotřebitel může podat písemnou reklamaci zájezdu s nárokem na slevu po návratu z dovolené. Právo na slevu se promlčí nejdříve za dva roky, ale reklamaci je nutné uplatnit co nejdříve po návratu. Na její vyřízení má cestovní kancelář 30 kalendářních dnů. Pokud reklamaci zamítne, můžete reklamaci rozporovat.
Spotřebitel by případně mohl podpůrně použít nezávaznou tabulku slev (odkaz zde: https://evropskyspotrebitel.cz/wp-content/uploads/2017/08/frankfurtska-tabulka.pdf), kde jsou uvedené orientační slevy v procentech podle vady, která se u zájezdu vyskytla.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost doposud nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. K dalšímu postupu vizte stížnost pod ID 60443.