Počet nahlášených stížností: | 238 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 8 |
Znění stížnésti
Dobrý den,
Obracím se na Vás touto cestou se stížností na delegátku pí. JB (zájezd č:136243018, Zakynthos-Řecko termín 26.8.2022-2.9.2022.
Dne 27.8.2022 ve 13:00 hod. se dostavila na informační schůzku v recepci hotelu GEORGINA INN delegátka pí. JB.
Paní delegátka začala vysvětlovat, kde a jak si půjčit auta, motorky atd.. ale začala hlavně nabídka výletu.
Vůbec nebylo řečeno kdy a jak často se mění ručníky, prostěradla a ostatní věci. Při dotazu kdyby se nekomu stal zdravotní problém ,kde je třeba lékárna. Na to paní delegátka odpověděla že neví, kdyby se něco stalo, tak vedle za rohem v minimarketu prodávají léky.
Přitom cca 3km je lékárna což by měla delegátka vědět popřípadě říct jak se tam dopravit.
Myslím že paní delegátka si plete léky s krém na opalovaní a jiné drogistické zboží.
Na dotaz, jestli to myslí vážně, začalo její arogantní chování a že nemá co dodat, viz. (Hlasová zpráva). Bylo řečeno že od toho tu není a máme se obrátit na pojišťovnu a cestovní kancelář s kterou jsme letěly.
Z důvodů zdravotních problému jsme zkoušeli zavolat delegátce, která nám mobil nezvedala, takže s jakýmkoli problémem nebyla nápomocna a musely si pomoct sami.
Opravdu si nepředstavuji takové služby delegáta který neposkytne základní informace, ale nabízí hlavně výlety.
Myslím že delegát je tam pro mne a má být nápomocen při řešení různých situací.
Žádáme Vás vyřešení a vyrozumění této stížnosti na Vaši delegátku.
Děkuji za Vaši brzkou odpověď.
S pozdravem p. Kučera, pí Zahejská
Potrestání delegátky
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Nicméně jelikož by delegátka měla být spotřebitelům k dispozici a měla by být nápomocná, je možné její služby reklamovat. V případě uznání reklamace by vhodným nárokem mohla být přiměřená sleva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.