Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dnes 8.9.2022 v 15:30 mi volala paní že mi veze zásilku, paní jsem řekla že nejsem doma ale syn ano a peníze má připravené.Nechala jsem mu tu 2000kc (neměla jsem drobné).Za hodinu jsem dorazila domů a našla jsem tu pouze 700kc (balík stal 300kc) volám na syna a on mi odpověděl na otázku kde je zbytek peněz ze neví, že paní byla nepříjemná a on se jí bál tím pádem ji neřekl že vrací málo. Ano jeho chyba ale poté sem otevřela meil kde je že jsem zásilku platila kartou. Když jsem volala na Ppl ohrazovaly se že jsem to platila kartou a není možné aby syna někdo okradl.Nenechaly si vysvětlit, že syn žádnou kartu nemá má ji pouze manžel a má ji u sebe. žádné stržené peníze z účtu samozřejmě nejsou.
Okradla syna a ještě nějak udělala podvod s platbou . Za pár hodin sem se dozvěděla že to není poprvé co tahle paní co u nás jezdí to udělala známého také okradla o 1000 Kč. Řekla mu jinou částku.
Pokud nám váš zaměstnanec peníze nevrátí a neomluví se za podvod s kartou dám si tu práci a povedu to vys přes Českou obchodní inspekci.
Jezdila v obci Pchery
Okradení syna a podvod a kartou
Vrácení peněz což činí 1000 kc a omluva.
|
Tweet |
Jak uvádí spotřebitel sám přijetí zásilky za vyšší cenu je chybou spotřebitele. Na druhé straně společnost PPL CZ s.r.o. nejspíše uvedla špatnou fakturu. Na žádost spotřebitele dle § 16 zákona o ochraně spotřebitele je prodávající povinen vydat doklad o zakoupení výrobku nebo o poskytnutí služby.
V případě, že má spotřebitelka podezření na podvod uvádíme, že dle § 166 Občanského zákoníku jednání zaměstnance zavazuje podnikatele. V tomto případě společnost PPL CZ s.r.o. zavazuje i protiprávní čin, který byl spáchán jejím zaměstnancem vůči spotřebiteli (§ 167 Občanského zákoníku). Spotřebitel se může obrátit na orgány činné v trestním řízení např. Policii ČR.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.