Počet nahlášených stížností: | 37 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Už podruhé mi přišlo zboží, které jsem si neobjednala.
Po telefonickém rozhovoru jsem jasně řekla, že zboží již nebudu objednávat,
přesto mi opět přišlo.
Miroslava Kocourková
Náhradní břity do holícího stojku
Žádám společnost, aby mi již bez objednání nazasílala žádné zboží.
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena.
Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejko) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).
Zákaznice paní Miroslava Kocourková kontaktovala zákaznický servis v ČR pro firmu Courlux International SA, a celá záležitost s ní byla již dořešena k oboustranné spokojenosti.
Předmětná zásilka s náhradními holicími hlavicemi značky Estelle byla vrácena zpět na firmu Courlux dne 13. 10. 2022.
Firma Courlux následně proplatila paní Kocourkové náklady na poštovné za vrácení této zásilky. Částka byla převedena na její účet dne 18. 10. 2022. Dále bylo ukončeno zasílání produktů značky Estelle na adresu paní Kocourkové, a to již ke dni 9. 9. 2022, pod zákaznickým číslem: 73082452928. Potvrzujeme, že paní Miroslava Kocourková nemá vůči firmě Courlux žádné pohledávky ani závazky, vše bylo řádně vyrovnáno. Tímto považujeme celou záležitost za uzavřenou.
Zákaznický servis v ČR pro firmu Courlux International SA
Děkujeme společnosti za vyjádření.
Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného a případně o uzavření stížnosti.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.