Společnost


Courlux International SA

Počet nahlášených stížností:37
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#60451Dodání zboží bez objednání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 1 den 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.09.2022, před 2 lety

Miroslava Kocourková

Znění stížnosti

Už podruhé mi přišlo zboží, které jsem si neobjednala.
Po telefonickém rozhovoru jsem jasně řekla, že zboží již nebudu objednávat,
přesto mi opět přišlo.

Miroslava Kocourková


Produkt

Náhradní břity do holícího stojku


Požadované řešení

Žádám společnost, aby mi již bez objednání nazasílala žádné zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2022 08:37, před 2 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena.

Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejko) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.10.2022 18:37, před 2 lety

Zákaznice paní Miroslava Kocourková kontaktovala zákaznický servis v ČR pro firmu Courlux International SA, a celá záležitost s ní byla již dořešena k oboustranné spokojenosti.
Předmětná zásilka s náhradními holicími hlavicemi značky Estelle byla vrácena zpět na firmu Courlux dne 13. 10. 2022.
Firma Courlux následně proplatila paní Kocourkové náklady na poštovné za vrácení této zásilky. Částka byla převedena na její účet dne 18. 10. 2022. Dále bylo ukončeno zasílání produktů značky Estelle na adresu paní Kocourkové, a to již ke dni 9. 9. 2022, pod zákaznickým číslem: 73082452928. Potvrzujeme, že paní Miroslava Kocourková nemá vůči firmě Courlux žádné pohledávky ani závazky, vše bylo řádně vyrovnáno. Tímto považujeme celou záležitost za uzavřenou.
Zákaznický servis v ČR pro firmu Courlux International SA

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2022 12:19, před 2 lety

Děkujeme společnosti za vyjádření.

Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného a případně o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2023 13:42, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.