Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
7/9 jsem si zakoupil v Luhačovicích, CELODENNÍ SÍŤOVOU" jízdenku cestu do Písku na 8/9 ze Zlína do Písku. Z Písku ve vlaku jsem zakoupil jízdenku do Jihlavy v hodnotě 252,- Kč. Po zakoupení a zaplacení, mi průvodčí sdělil, že pokud mám síťovou jízdenku, nemusel jsem platit, ale on již storno udělat nemůže. Odkázal mě na pokladnu nádraží Luhačovice, kde jsem jízdenku předchozí den kupoval. Dnes 9/9 jsem pracovnici u poklady v Luhačovicích požádal o proplacení částky. Ta mě odbyla, že nemám na proplacení nárok.
Síťová jízdenka - protichůdné informace
Navrácení požadované částky
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/