Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:714
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#60454DR9208168401F - Nedodání zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.09.2022, před 2 lety

Ing. Ryšánek

Znění stížnosti

Dobrý den,
k této zásilce bylo přiřazeno moje telef. číslo.

Já sice čekám zásilku z firmy czc.cz, ale úplně na jiné adrese. myslím, že někdo udělal někde chybu, nevím kde a jak.
Podle vyjádření paní z České pošty, která mi odeslala SMS s výzvou, se jedná o malý balíček a vybízí mě (jsem od Brna), abych si balíček v Mladé Boleslavi vyzvedl. A to se přiznám, i kdyby to bylo pro mě, určitě do Mladé Boleslavi nepojedu.
Je údajně svázáno s vaší firmou.
Nevím tedy, o co se jedná.
V.Ryšánek


Produkt

Já čekám z czc.cz počítač, tiskárnu - dle jejich vyjádření se zásilka ztratila, czc vůbec neví kde je - to je info z dneška.


Požadované řešení

???


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2022 10:50, před 2 lety

V tomto případě přeřazujeme stížnost rovnou na společnost s žádostí o pomoc spotřebiteli.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2022 13:43, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.