Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den.Dne 29.4 jsem učinil objednávku na internet s televizí zdarma na 2 měsíce za 499 kč,Modem dorazil 4.5,a první vyůčtování dorazilo k mému překvapení 13.5 za měsíc květen čili za 9 dní používání na částku 469,90 !!!!! Po kontaktování linky o2 jsem dostal jakousi slevu 60kč do příštího vyůčtování.Nuž dobrá řekl jsem si.Další vyůčtování 14.6 za 437,99.No a pak to začalo.Hned další vyůčtování 14.7za 617kč.Volám proč tolik a prý stříbrná televize.Že jsem ji nezřušil.Okamžitě zrušit.Koukám do výpisu.Rušíme bronzová za cenu modré na 2 měsíce zdarma.Říkám si v pořádku.Mimochodem měl jsem za to že mám stříbrnou na 2 měsíce ale měl jsem bronzovou.To je ale vedlejší.Další vyůčtování 13.8 za 797kč.Volám a nezrušil prý jsem tv stříbrnou. ????jak to?Zrušil.A to ještě od příštího vyůčtování zdraží o dalších 100kč.Takže prosím jakou barvu mám vlastně zrušit?stříbrnou bronzovou nebo modrou panebože snad nezjistím že máte ještě nějaké další barvy protože já už vidím jen rudou.Včera jdu na obchodní místo a chci zrušit tarif s tím že jsem si tu službu objednal za 499kč a rozhodně nehodlám platit od příštího měsíce 900 za internet.Tak ano zrušit to jde jen s třicetidení lhůtou a tak příští měsíc ještě budu muset zaplatit.A ktomu 5500 za modem který nechtějí zpět.Prý mě informovali.Hledám kde mě informovali a v předposledním vyůčtování větička s odkazem.Záměrně tak aby si to člověk při běžné kontrole nevšiml a propásl lhůtu na odstoupení.Co by vám to udělalo kdyby jste to napsaly tak aby to člověk nemohl přehlédnout?Přišly by jste o zákazníky.Z mého pohledu sofistikovaný podvod na lidi.Kontaktoval jsem ČTÚ protože toto chování podle mého názoru spadá do kategorie tkzv ***.Vyznat se ve vašich povedených podmínkách tak aby si člověk držel specializované oddělení.
Zrušit službu okamžitě a ne za měsíc,Vzít si modem zpět.Mám ho v originálním balení nepoškození jako nový.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb má právo uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem. (§ 64 odst. 7-10 Zákona o elektronických komunikacích).
V případě, že by podnikatel spotřebitele řádně informoval, tak by to bylo v pořádku, ale z popisu spotřebitele nám řádné informování nevyplývá. Jiné orgány jako např. ČTÚ však mohou být jiného názoru.
V současné době už zřejmě není odstoupení od smlouvy možné, ale je možné smlouvu vypovědět s již zmíněnou 30denní lhůtou. Pokud spotřebitel vypověděl smlouvu již dříve, musí společnost jeho rozhodnutí respektovat.
Podnikatel je povinen vzít si modem zpět jen v případě, že byl pouze zapůjčen v rámci zakoupené služby a pokud je to takto uvedené ve smlouvě, nikoliv však pokud byl modem koupen na splátky od daného podnikatele.
Jak spotřebitel uvádí, je možné se obrátit na mimosoudní řešení sporů při ČTÚ. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Hezký den,
mrzí mne Vámi popsaná situace. Abychom jí mohli konkrétně prověřit, zašlete nám prosím Vaše iniciály na adresu info@o2guru.cz
S pozdravem,
Tomáš Sachr Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.