Společnost


DIMOCO Europe GmbH

Počet nahlášených stížností:89
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#60459Neoprávněné stržení plateb

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 30 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.09.2022, před 2 lety

Stanislav Jenší

Znění stížnosti

Jsem dlouholetým zákazníkem Vodafone CZ.Přišlo nám elektronické vyúčtování služeb Vodafone navýšené o 495,- Kč. Po telefonátu s operátorem Vodafone jsem se dozvěděl že se jedná o platbu třetím osobám SMS z mého telefonního čísla *** s tím že telefonní číslo na které byla platba provedena je ***. V telefonu viz výše jsmlem ani v SMS ani v telefonátech toto číslo nenalezl, nic jsem nepotvrzoval. Od operátora Vodafone jsem se dověděl, že se jedná o společnost Dimoco Europe Gmbh. Stržení 99 Kč probíhalo v pěti dnech povsobě. Pravděpodobně se jedná o podvodné jednání. Není přece v právním státě možné, aby si někdo odečetl bez našeho vědomí peníze z Vašeho účtu bez Vašeho potvrzení a vědomí přes Vodafone. Ing. Stanislav Jenší


Požadované řešení

Žádám o vrácení veškerých plateb od společnosti Dimoco Europe Gmbh zpět na můj účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2022 14:20, před 2 lety

Společnost DIMOCO Europe GmbH je v případě těchto plateb pouze technickým zprostředkovatelem. Problematického jednání se tedy dopouští poskytovatel služby, resp. prodávající, který touto cestou inkasuje platbu.

Servisní a kontaktní centrum společnosti Dimoco Europe GmbH je spotřebitelům zdarma k dispozici a může poskytnout spotřebitelům součinnost při řešení reklamace a při komunikaci s konkrétním poskytovatelem služby: mobileinfo.biz / E-Mail: info-cz@mobileinfo.biz

Pokud poskytovatel služby požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.9.2022 11:48, před 2 lety

DIMOCO Service Center DIMOCO Service Center Dobrý den, My z DIMOCA jsme v tomto fóru objevily tvůj příspěvek a samozřejmě Tě rádi podpoříme při řešení předloženého nedorozumění. Co je DIMOCO? DIMOCO je institut licencovaný provádět platby, kontrolovaný rakouským Úřadem pro dohled nad finančním trhem, a umožňuje miliardě uživatelů mobilních telefonů koupi digitálních a fyzických zboží prostřednictvím způsobu platby jménem "Carrier Billing", což je alternativa ke kreditní kartě, bankovnímu převodu nebo PayPal. Uživatelé vědí zaplatit služby v oblasti ePublishing, Video on Demand, Online-Gaming nebo Digital Music mobilním telefonem, tabletem nebo SmartTV přes účetní soustavu provozovatele mobilního telefonu, čili fakturou za telefon. Tento způsob platby nabízí mnoho mezinárodních podniků jako např. Apple, Spotify, Netflix, Google nebo Facebook a proto si ho z oblasti Mobile Payment dnes nemůžeme odmyslet! Co DIMOCO není? DIMOCO není samotným poskytovatelem těchto služeb. Podle všeho by si chtěl / chtěla vyřešit otázku služby s poskytovatelem takové služby? Pokud potřebujete další informace týkající se této záležitosti, zavolejte na bezplatné číslo, kde vám profesionální agenti poskytnou zákaznickou podporu. Servisní a kontaktní centrum je spotřebitelům zdarma k dispozici: mobileinfo.biz / E-Mail: info-cz@mobileinfo.biz S pozdravem servisní tým DIMOCO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.9.2022 12:43, před 2 lety


Stanislav Jenší

Na e-mail info-cz@mobileinfo.biz jsem odeslal všechny informace včetně datumů, zlodějské ho telefonního čísla, kontaktu na mě, požadavků a dalších informací viz D-test co vše se má odeslat. Zatím jsem od Dimoco nedestal žádnou odpověď na e-mail, pouze vyjádření zde na D-testu. Vzhledem k tomu, že mi nebyla zaslána žádná prémiová SMS, pouze se mi strhly peníze vlastně ani nevím, kdo mě okradl. Přesto že je Dimoco pouze platební platforma, měla by mít zabezpečeno, aby jeho klienti neokrádali tímto způsobem. To je jako kdyby Dimocem zmiňovaný PayPal strhával svým klientům bezdůvodně z účtu peníze.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.9.2022 07:34, před 2 lety

Vážený pane Jenší,
děkuji za Vaši odpověď.
Pokud jste již kontaktoval naše servisní středisko pod info-cz@mobileinfo.biz, mohl byste nás prosím informovat o datu a čase odeslání Vašeho požadavku, případně pokud jste obdržel odpověď, jaké má číslo ticketu? To samozřejmě prověříme a zároveň Vás prosíme, abyste si zkontroloval složku nevyžádané pošty nebo spamu, pokud tam odpověď na e-mail přistála.
Děkujeme a s pozdravem,
S pozdravem servisní tým DIMOCO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.9.2022 08:51, před 2 lety


Stanislav Jenší

Poslal jsem svůj požadavek na info-cz@mobileinfo.biz . Dostal jsem od společnosti DIMOCO odpověď, že mojí žádost kladně vyhodnotili a že mi budou po doplnění údajů (Jméno , IBAN, BIC banky) vráceny peníze na účet. Moc děkuji D-testu za pomoc. Peníze zatím ještě nedorazili, ale podle vyjádření DIMOCO by měli být vráceny do 14-ti dnů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2023 14:37, před rokem

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.