Společnost


Martin Jarkovský

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#6046Nedodané objednané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

13 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.02.2015, před 10 lety

Jiří Mrajca

Znění stížnosti

objednal jsem zboží, ale jejich inzerovaná cena (uvedena na WWW vyhledávačích, na jejich e-shopu i v potvrzené objednávce) se jim zdála příliš nízká ! proto bez udání důvodu zrušili mou objednávku ! (přesto dále inzerují dané zboží za ceny, za které nechtějí zboří dodat!)

Objednávka 2015-05318,
cituji " ... jsme ochotní poslat produkty za tuto cenu avšak Vám musíme naúčtovat alespoň poštovné 110,-Kč " ,
po nesouhlasu se změnou ceny přišlo: "Vaše objednávka byla z blíže nespecifikovaného důvodu zrušena.".
Takhle se chová seriozní obchodník?


Požadované řešení

dodání zboží dle původní objednávky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2015 16:41, před 10 lety

Prodávající je povinen řádně informovat spotřebitele o ceně, včetně všech daní a poplatků. Pokud kupní smlouva byla uzavřena, je pro strany závazná a stranám vznikají práva a povinnosti. Prodávající má povinnost zboží dodat. Zákon neumožňuje prodávajícímu zrušit smlouvu bez uvedení důvodu. Muselo by se jednat například o zánik závazku z důvodu následné nemožnosti plnění. Argumentoval-li by prodávající špatně uvedenou cenou, předpokládá se, že by nabídku bez zbytečného odkladu opravil. Aby nedošlo vůbec k uzavření smlouvy, muselo by se jednat o zjevnou chybu, což ale v tomto případě prodávající pravděpodobně ani nenamítá. Pokud by se jednalo o běžnou praktiku prodejce, doporučujeme podat podnět České obchodní inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2015 17:28, před 10 lety

Prodávající nám ke stížnosti sdělil:

Vážení přátelé,

ano, náš eshop udělal chybu a nahrál bohužel špatné ceny u některých produktů. Takové ceny které jsou pro nás prodělečné. Po zjištění jsme ihned volali pana Jiřího a chtěli mu je zaslat. Jediný rozdíl, že jsme nucenu mu naúčtovat poštovné, které je již tak dotované ze zisku obchodu. Reakce pana Jiřího nás jen utvrdila, že o takového zákazníka nestojíme a objednávka byla z naší strany odmítnuta. Následovalo urážení a vyhrožování udání u vaší asociace, SOS, ČOI, pokud mu produkty nezašleme. Upozornil jsem jej, aby si řádně přečetl obchodní podmínky, které jsou volně přístupné na eshopu. Pro zmínku zde cituji: „Objednávka je návrhem kupní smlouvy“ Tudíž odeslání objednávky neznamená, že ji náš eshop musí přijmout.

S přátelským pozdravem, Martin Jarkovský

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
9.3.2015 10:03, před 10 lety


Jiří Mrajca

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den,
o uvedeném "obchodníkovi" si udělejte úsudek sami. Níže zasílám nekompletní část e-mailové komunikace, která pana Martina usvědčuje nejen z nekalých obchodních praktik, ale i ze lži.

Zde uvedeno chronologicky:
doručeno 19. 2. 2015, 12:09:37 "Děkuji za Vaší objednávku." "Stav: Odeslané k vyřízení"
doručeno 23. 2. 2015, 8:44:21 "...avšak Vám musíme naúčtovat alespoň poštovné 110,-Kč"
odesláno 23. 2. 2015, 9:40:44 "...jelikož k tomuto okamžiku stále nemáte ve Vašem e-shopu změněny ceny a zboží je nabízeno za ceny, za které jsem si jej objednal, trvám na dodržení mnou vystavené a Vámi akceptované původní objednávky..."
doručeno 23. 2. 2015, 9:43:17 "...Ruším tedy Vaší objednávku ..."
doručeno 23. 2. 2015, 9:50:50 "...Vaše objednávka byla z blíže nespecifikovaného důvodu zrušena."
odesláno 23. 2. 2015, 10:29:04 "...Dobrý den,
toto Vaše jednání považuji nejen v rozporu s Vašimi Všeobecnými obchodními podmínkami, ale i dobrými mravy a pokud mi takto bezdůvodně zrušíte objednávku (i přesto, že objednané zboží nadále prodáváte, dokonce stále za původní ceny !) a zboží mi dle uzavřené objednávky nezašlete, budu (i v zájmu Vašich dalších zákazníků) o tomto informovat a celou situaci konzultovat se "Sdružením obrany spotřebitelů" a "d-Testem".
Stále věřím, že Vaše pověst a dobré jméno má větší hodnotu, než 110,- Kč za poštovné..."

V případě zájmu jsem ochoten poskytnout celou a kompletní komunikaci mezi mnou a panem Martinem.
Chápu, že nemají zájem o zákazníka, který se nenechá okrást a trvá na plnění dle řádné objednávky.
Z uvedeného si nejsem vědom, že bych pana Martina jakkoli urážel.
Vyprošuji si termín "udání"! Hájení zájmů zákazníků, protože do podobné situace, kdy Vás chce obchodník okrást, a pokud se nenecháte tak Vám bezdůvodně zruší objednávku se může dostat kdokoliv, by mělo být součástí kultivované společnosti.

Zatím jsem ČOI nekontaktoval, ale na doporučení tak asi učiním.

Na závěr, doporučuji se tomuto "obchodníkovi" zdaleka vyhnout.

Přeji klidný den
Jiří Mrajca