Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den, můžete mi prosím říct proč si platím první třídu? Člověk si zaplatí první třídu aby měl komfort. Rano člověku přijde zpráva, že nebude obsluha, tak se jde člověk zeptat přímo na pobočku, kde je ujištěn, že si jídlo může objednat ve vlaků online. A až ve vlaků zjistíte, že bistro není. Takže jsem zaplatila 200 jen za velký stůl v kupé?? Nejedli jsme na základě ujištění, že ve vlaku ta možnost bude a chtěli jsme RegioJet cesar salat. Takže vlastně trpíme hlady s o 200 dražší jízdenkou, a jen proto, ze v tom máte bordel. Kdyby nám paní řekla, že vlak bufet mít nebude nakoupime si dopředu
Vrácení peněz, jiná kompenzace
Rádi bychom vrácení peněz do hodnoty druhé třídy, jelikož jsme si opravdu připlatili jen za velký stůl. Nebo jiné vykompenzování nepříjemnosti
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.