Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vlak má zpoždění více než 30 min a má výluku a prúvodší nejsou schopní zařídit náhradní dopravu. Ta přijede až po 20 min čekání. Ujel nám kvůli tomu vlak a jízdné ani místenku nám nevrátili. O promarněným času ani nemluvě. Mojí malý čtyřletý sestře se dělá v autobusu špatně a kvůly neschopnosti Českývh drah prozvracela celou cestu. Jsou naprosto neschopný obstarat náhradní dopravu vhodnou pro cestující, kteří musí přesedat na další spoj a hlavně pro malé děti.
Musely jsme vyhodit nehorázné peníze za taxi, jelikož žádný další spoj nejel. Buď bylo hodně přestupů a nebo jel moc pozně. To kvůli sestře nešlo. České dráhy jsou nejhorší dopravce v ČR, jelikož neberou ohledy na rodiny s dětmy, kteří cestují na delší vzdálenosti.
Zpoždění vlaku, výluka a náhradní doprava
Nevíme co stím dál dělat, ale chceme se podělit o naší zkušenost. Nechceme, aby tak dopadli další rodiny!
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.