Společnost


www.lekarna-bez-receptu.com

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0

#6047Nedodané zboží zaplacené převodem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

21 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
23.02.2015, před 10 lety

Daniela Koušová

Znění stížnosti

V obchodě www.lekarna-bez-receptu.com jsem si 10.11.2014 objednala doplňky stravy za 3186,60 (přepočtem z EUR) a 11.11.2014.jsem po e-mailové komunikaci a zaslání platebních udajů od této společnosti, zaplatila převodem na účet (potvrzení o transakci mám od banky). Přišly mi e-maily jako obvykle, že objednávka byla přijata atd. jelikož je doba dodání 8-13 dní, tak jsem čekala a pak jsem napsala další e-mail s dotazem, jestli platba přišla a kdy dojde zboží ( celou e-mailovou komunikaci mam vytištěnou). Pak jsem pokoušela volat na všechna uvedená čísla, ale telefon nikdo nebral. Zkoušela jsem to další dny, ale pořád nic. Nakonec mi přišel email, že je moje zásilka připravena k odeslání. Tak jsem si už myslela, že to snad vyjde. Od té doby komunikujeme po e-mailech, ale stále nic, jen odpověd´: Prosím o sdělení jak vypadá stav s doručením. Nahlásím ještě tento internetový obchod na policii a pokud se ozve ještě někdo, společně podáme trestné oznámení na tyto provozovatele. V tomto obchodě už rozhodně nikdy nic nekoupím!


Produkt

Kamagra Oral Jelly 100mgx2 balení=14ks a Lovera Womenra 100mgx12tab. + 1tab. extra bonus


Požadované řešení

Jak jsem jim už dvakrát e-mailem psala, požaduji vrátit zaplacenou částku na můj účet 128069015/0300 v plné výši tj. 3186.60 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2015 15:13, před 10 lety

Pokud je uzavřena kupní smlouva, má prodávající následně povinnost dodat v dohodnuté lhůtě smluvené plnění. Jestliže tak neučiní, ocitá se v prodlení. Spotřebitel může následně po poskytnutí přiměřené dodatečné lhůty (může být učiněno i mlčky) od smlouvy odstoupit. V tomto případě tedy doporučujeme zaslat odstoupení od smlouvy písemně s dodejkou s určením způsobu vrácení peněz. Jelikož je v tomto případě není prodávající jasně identifikovatelný a patrně se jedná o zahraniční subjekt, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.