Společnost


osunom.com/fXYHEug

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0

#60472Neschválená čekající platba na mém učtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.09.2022, před 2 lety

Eva Plhalová

Znění stížnosti

Přišla 3/3 sms ve které je napsáno že čekající platba na mém účtu čeká na schválení,nevím co to je a ani sem si nic neobjednala za 8147,43 euro a ani tolik peněz nemám.Nereaguji na tyto sms.Zablokovala jsem tyto čísla *** a *** at už mi nic nechodí
Už jednou jsem v mé bance řešila neoprávněné stahování z účtu,kdy po blokaci karty podaná reklamace uznána a peníze vráceny jednalo se obchodní místo YOLOCREATOR.COM *** předem děkuji za odpověd a pomoc plhalová


Požadované řešení

at uz neobtezuji obcany s podvody


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2022 16:27, před 2 lety

Spotřebitel je povinen platit pouze za služby, které si prokazatelně objednal. Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod.

V tomto případě se pravděpodobně jedná o podvodné stránky (což lze zjistit i pomocí portálu scamdoc: https://www.scamdoc.com/view/1032352). Doporučujeme se tak podobným stránkám vyhýbat.

Spotřebiteli doporučujeme kontaktovat svého mobilního operátora a svoji banku.

Bohužel se nám nepodařilo společnost dohledat. Proto bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.