Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Přišla 3/3 sms ve které je napsáno že čekající platba na mém účtu čeká na schválení,nevím co to je a ani sem si nic neobjednala za 8147,43 euro a ani tolik peněz nemám.Nereaguji na tyto sms.Zablokovala jsem tyto čísla *** a *** at už mi nic nechodí
Už jednou jsem v mé bance řešila neoprávněné stahování z účtu,kdy po blokaci karty podaná reklamace uznána a peníze vráceny jednalo se obchodní místo YOLOCREATOR.COM *** předem děkuji za odpověd a pomoc plhalová
at uz neobtezuji obcany s podvody
|
Tweet |
Spotřebitel je povinen platit pouze za služby, které si prokazatelně objednal. Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod.
V tomto případě se pravděpodobně jedná o podvodné stránky (což lze zjistit i pomocí portálu scamdoc: https://www.scamdoc.com/view/1032352). Doporučujeme se tak podobným stránkám vyhýbat.
Spotřebiteli doporučujeme kontaktovat svého mobilního operátora a svoji banku.
Bohužel se nám nepodařilo společnost dohledat. Proto bude stížnost uzavřena.