Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60476Nemožnost využití doplatku k první vozové třídě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.09.2022, před 2 lety

Václav Rys

Znění stížnosti

Dobrý den. Dnes to jest 10.09.22 mi již došla opravdu trpělivost a proto píšu tuto stížnost. Dnes jedu vlakem R 730,ale ono je to vlastně jedno, zakoupil sem si doplatek na první vozovou třídu (4999)k IN 100 (19999) což pro mně nejsou malé peníze, nicméně zatím to pro mně jsou vyhozené peníze, protože 4 měsíce výluk na trati z Českých Velenic do Prahy a dalších aglomerací, nedodržené řazení vozů, neustále zpoždění a arogance síťových dispečerů (čekání na přípojné vlaky kdy jsem slyšel ať jede dalším,evv je to strojvedoucí jiného dopravce) i já mám určité závazky při provozování drážní dopravy! A proto žádám o zjednání nápravy! Vaše 30 Kč držhubné si ani neberu, protože se při IN 100 nikde nedá využít. ČD bar na vlacích není a stejně jej mi bylo řečeno,lze jej využít pouze na daném spoji.


Produkt

Zpoždění, řazení vlaků, nemožnost využití 1 vozové třídy.


Požadované řešení

Požaduji zpět 50% nákladů za doplatek první vozové třídy. Jinak vz vzhledem k tomu že jsem byl nějakým způsobem vždy přepraven IN 100 nebudu řešit.
S pozdravem Rys Václav


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.9.2022 09:05, před 2 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.