Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#60486Nevrácení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.09.2022, před 2 lety

Miroslav Körber

Znění stížnosti

13.07.2022 jsem objednal zboží na lidl-shop.cz za 2.686 Kč. Doručeno mi bylo zcela jiné zboží (za cca 500 Kč). Proto jsem kontaktoval zákaznický servis na shopu. Následně jsem postupoval dle sdělených instrukcí a zboží přes PPL parcelshop odeslal zpět s odstoupením od smlouvy. Zboží předáno PPL 27.7.22, doručeno Lidlu 29.7.22. I přes opakované e-mailové žádosti s uvedením č. případu, jména zaměstnance a upozornění, že porušují zákonnou lhůtu, nikdo již nereaguje. Je 11.09.22 a peníze stále nemám.


Produkt

č. obj.: *****, (dále neveřejné)


Požadované řešení

Vrácení částky 2.686 Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2022 16:25, před 2 lety

Prodávající má povinnost spotřebiteli dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od odstoupení od smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.9.2022 18:05, před 2 lety

Dobrý den, pane Körbere, mrzí nás, že Vaše reklamace stále nebyla dořešena. My zde na dTestu bohužel nedokážeme Vaší reklamaci zaurgovat. Kontaktujte prosím náš zákaznický servis na bezplatné lince 800 115 435. Věříme, že reklamace bude vyřízena k Vaší spokojenosti. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.9.2022 19:34, před 2 lety


Miroslav Körber

Hodnocení:

Komentář: Po 6 dnech od zaslání posledního e-mailu zákaznický servis Lidlu začal pracovat a peníze mi vrátil. Děkuji dTestu. Lidl by měl dostat pořádný flastr. Je to opakovaně, co nedodržují zákonnou lhůtu na vrácení peněz.