Společnost


INDITEX Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60490Výměna zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 27 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.09.2022, před 2 lety

Martina Burianova

Znění stížnosti

Dne 11.9. jsem požádala vaši již tak otravenou a nepříjemnou zaměstnankyni na OC Nový Smíchov , zda bych si mohla vyměnit kalhoty které jsem koupila 7.9.. Kalhoty měli cedulky a byly 1x zkušené. Přiznám se ze to byla unáhlena koupě.
Platila jsem kalhoty hotové a účet bohuzel vyhodila. Požádala jsem dotyčnou zda by mi mohla vytisknout kopii když ji sdělím přesný čas nákupu. Odpověděla ze uctenky tisknou pouze na reklamace. Na cez jsem odvetila ze to tedy lze dohledat ale ji se nechce … což mi odsouhlasila “ Ne, nechce”.
Toto mi opravdu nepřijde v pořádku a jako vrchol arogantnosti. Také jsem pracovala v obchodě ale takto jsme se k zákazníkům opravdu nechovali.
Celkový dojem z této pobočky je děsný. Všichni protivny, zamraceny a většině člověk ani nerozumí česky.
Zaru jsem považovala za lepší módní řetězec … teď už tam ale určitě nakupovat nebudu.


Produkt

Zara-černé leskle kalhoty


Požadované řešení

Možnost výměny zboží, dohledani uctenky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2022 16:23, před 2 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Důležité je rozlišovat, zda zboží bylo zakoupeno distančně (tj. přes telefon, internet) či osobně na prodejně. Na kamenné prodejně má spotřebitel možnost si dané zboží vyzkoušet, prohlédnout a tedy není povinností prodejce přijmout zpět zboží anebo umožnit výměnu daného produktu, který spotřebiteli nevyhovuje.

Praxe je ale taková, že někteří obchodníci výměnu zboží nebo třeba vrácení nevhodného dárku umožňují, a to obvykle do 14 nebo 30 dnů. Jde ale čistě o jejich dobrou vůli. Proto spotřebitelům doporučujeme, aby si před nákupem v kamenné prodejně zjistili, zda je možná výměna či vrácení zboží.

Více informací ohledně vrácení a výměny zboží v kamenné prodejně společnosti ZARA nalezne spotřebitel zde: https://www.zara.com/cz/cs/help/vymeny-a-vraceni-h44.html.

Dle našeho nezávazného názoru spotřebitelka nemá právní nárok na výměnu zboží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2023 10:10, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.