Počet nahlášených stížností: | 13 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem si laserový odstraňovač chloupků (Philips) na stránkách homeshop-.cz.com. Uvedená cena byla 1.628Kč po slevě 70%. Ale přišlo mi úplně jiné zboží v hodnotě cca 400-500 Kč.Psala sem první email odpověď byla že do 10 dnů dodají zboží.Ale nic se nedělo po dalších 5 dnech sem psala email znovu odpověď že to byla chyba skladníka.Za měsíc sem psala znovu a odpověď,že je to celostátní problém který bude vyřešen. Ale bohužel stále se nic neděje a už na mail nikdo nereaguje.Není možnost vrácení zboží.
Chtěla bych,aby mi poslali buďto mé objednané zboží a nebo vrátili peníze.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Pokud by byl prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.