Společnost


homeshop-cz.com

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60493Objednala sem si zboží a přišlo mi úplně jiné

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 27 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.09.2022, před 2 lety

Vendula Steckerová

Znění stížnosti

Objednala jsem si laserový odstraňovač chloupků (Philips) na stránkách homeshop-.cz.com. Uvedená cena byla 1.628Kč po slevě 70%. Ale přišlo mi úplně jiné zboží v hodnotě cca 400-500 Kč.Psala sem první email odpověď byla že do 10 dnů dodají zboží.Ale nic se nedělo po dalších 5 dnech sem psala email znovu odpověď že to byla chyba skladníka.Za měsíc sem psala znovu a odpověď,že je to celostátní problém který bude vyřešen. Ale bohužel stále se nic neděje a už na mail nikdo nereaguje.Není možnost vrácení zboží.


Požadované řešení

Chtěla bych,aby mi poslali buďto mé objednané zboží a nebo vrátili peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2022 16:53, před 2 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Pokud by byl prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2023 10:11, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.