Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 16 |
Při ranním odjezdu ve 4.40 z hotelu Q Premium Turecko jsme neobdrželi snídaňový balíček pro 2osoby s vysvětlením že hotel má přísný zákaz Čechům vydat balíčky pro zdravotní problémy některých ubytovaných ale tuto službu jsme měli zaplacenou proto žádám o vrácení poměrné částky za neobdržení tohoto balíčku
Číslo smlouvy 3699434
Vrácení poměrné částky za neuskutečněnou službu
|
Tweet |
Jestliže nebyla objednaná služba dodána, může ji spotřebitel reklamovat. Vhodným nárokem by v případě uznání reklamace mohla být přiměřená sleva - tedy vrácení poměrné částky za neuskutečnění služby jak požaduje spotřebitel.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.