Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#6050Mobilní internet

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

15 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.02.2015, před 10 lety

Jirka Šavrňa

Znění stížnosti

Dobrý den. Budu se během měsíce stěhovat. Z tohoto důvodu jsem zrušil pevnou linku a objednal si telefonicky bezdrátový mobilní internet. Abych ho mohl používat i na chalupě, chtěl jsem modem nejlépe s připojením na externí antény. Vše jsem obdržel, zaplatil 3600,- Kč + poplatky, antény jsem si dokoupil. Když jsem pak chtěl platit telefon a přihlásil jsem se do MOJE O2, tak jsem zjistil, že mam internet na doma. Jelikož bezdrátový mobilní internet na doma je blbost, začal jsem zjišťovat, co se stane, až s ním odjedu na chalupu. Prý mě vypnou. Takovouto službu ale já nechci. Jasně jsem si objednával mobilní internet. Vůbec mě to nenapadlo, protože ve smlouvě žádné omezení pohybu není, ani konkrétní adresa používání. Nyní se O2 točí na dodatku o odkazu na všeobecné podmínky. Ale dle telekomunikačního úřadu je platná smlouva a nelze to nahradit odkazem na všeobecné podmínky. Hlavně nevím co se stane, až se přestěhuji, nebo odjedu na chalupu.

Že existuje LTE HOME pro připojení kde není pevní linka jsem věděl. Tam to vyplývá už z názvu, ale že mobilní (přenosný) internet má varianty nepřenosné, je proti logice.


Produkt

O2 mobiní bezdrátové internetové připojení


Požadované řešení

Jelikož můj požadavek byl zcela jasně při objednání definován, žádám o splnění objednávky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2015 16:18, před 10 lety

Pokud je obsahem smlouvy bezdrátový mobilní internet, platí toto ujednání, protože se jedná o individuální ujednání, které má přednost před ustanovením v obchodních podmínkách. Byla-li smlouva uzavřena telefonicky, spotřebitel může poskytovanou službu reklamovat a požádat o překontrolování hovoru. V případě sporu by si nahrávku mohl vyžádat i Český telekomunikační úřad.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.3.2015 17:23, před 10 lety

Pěkný den,
situaci samozřejmě prošetříme. Můžete prosím doplnit v rámci neveřejného údaje rodné nebo referenční číslo, abychom mohli zkontrolovat nastavení služeb?
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media
O2 Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.3.2015 19:03, před 10 lety


Jirka Šavrňa

Referenční číslo je: 3607955264
Když jsem si četl všeobecné podmínky pro mobilní internet, tak tam nic o zákazu přemisťování nic není. Toto je skryto v připojení pro domácí internet. To jsem pochopitelně nestudoval, protože nic takového jsem nechtěl. Stačí si přehrát záznam objednávky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.3.2015 11:17, před 10 lety

Pěkný den,
děkuji za informaci a zaslání referenčního čísla. Dle detailní kontroly jsem zjistil, že aktuálně využíváte O2 Internet Air s tarifem Aktiv. Tedy připojení na doma prostřednictvím LTE technologie. Dle informací, které jsou uvedeny v našem ceníku "Modem musí být umístěn v rámci jedné lokality. Změna umístění modemu musí být schválena ze strany O2. Změna umístění modemu bez souhlasu O2 a užívání služby prostřednictvím nepovoleného koncového zařízení je považována za zneužití služby a O2 je v takovém případě oprávněna účastníkovi službu ukončit".
Podpisem smlouvy či ústních souhlasem souhlasíte jak se všeobecnými obchodními podmínkami, tak platným ceníkem.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media
O2 Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.3.2015 11:49, před 10 lety


Jirka Šavrňa

Tohle už je ohraná písnička. Tuto odpověď jsem dostal už několikrát. Ale proč nemohu s objednaným mobilním (přenosným) internetem se přemisťovat jste mi pořád nevysvětlil., Já žádný O2 Internet Air s tarifem Aktiv nechtěl. Proto jsem Vám dal referenční číslo, ať si poslechnete moji objednávku. Žádný internet na doma tam prostě není. Já si ZCELA JASNĚ objednal MOBILNÍ internet na chalupu, domů a přechodný pobyt. Přeci to v té hlasové objednávce jasně je, tak nevím proč mi píšete dokola o nějakých všeobecných podmínkách. Vy jste vůbec mé vyjádření nečetl. Je to jak házet hrách na zeď. Ve všeobecných podmínkách který já studoval nic o zákazu přenášení mobilního internetu není. Ten tarif jste mi k mobilnímu internetu přiřadili VY. Mě tarif vůbec nezajímá. Já chci objednanou službu MOBILNÍ (přenosný) INTERNET. A je mi jedno jak se jmenuje. Když si vemete hospodaření za minulý rok, tak tam je jasně vidět výsledek arogantního a podvodného jednání O2 vůči zákazníkům. Stačí si přečíst diskuzní fórum na stránkách O2. Arogance a nenávist k zákazníkům. Nechápu proč tuto společnost záměrně O2 guru likvidují. Jsem zákazníkem od prvopočátku a po 23 letech budu já i celá naše společnost měnit operátora. JÁ MAM VE SMLOUVĚ MOBILNÍ INTERNET. NIKOLIV INTERNET NA DOMA.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2015 12:37, před 10 lety

Volba určení tarifu, která je v tomto případě předmětem sporu, musela být nějakým způsobem sjednána. Spotřebitel uvádí, že se tak stalo telefonicky, může si tedy společnost ověřit, co zaznělo ve zmíněném hovoru?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.3.2015 13:31, před 10 lety

Pěkný den,
hovor jsem naslechnul. V prví fázi hovoru vám byl skutečně nabídnut Mobilní Internet s FUP 5 GB. Avšak následně jste při hovoru obdržel nabídku pro aktivaci O2 Internetu Air s tarifem Aktiv se kterou jste souhlasil. Tímto souhlasem jste taktéž souhlasil se všeobecnými podmínkami a platným ceníkem. Dále vám bylo zaslána sumarizace objednávky, jako potvrzení pro zřízení nové služby. V hovoru a poskytnutých informacích operátora nevyplynulo v pochybení a v tomto případě trváme na předchozí odpovědi.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media
O2 Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.3.2015 15:14, před 10 lety


Jirka Šavrňa

Nic jiného jsem nečekal. Zase samý lži. 5Gb je málo. K čemu takový internet je ?? Jestli Air je na 25 gb jak mi bylo zděleno, tak je možný že jsem souhlasil. Ale v ŽÁDNÝM PŘÍPADĚ MĚ URČITĚ NIKDO NEUPOZORNIL, ŽE JE TO NEPŘENOSNÝ. U BEZDRÁTOVÉHO MOBILNÍHO - PŘENOSNÉHO - INTERNETU by to teda nikoho nenapadlo. TAKŽE ZASE PODVOD. To nemá řešení. Podstata je jasná. Takže až mi teď koncem března skončí nájem kde jsem zrušil pevnou linku a odjedu domů, zapojím přenosný bezdrátový internet, tak se stane co ??? Když jsem kvůli tomu objednal bezdrátový přenosný internet. A co ta chalupa ??? Ani tam s tímto internetem nesmím.

tAKŽE KDZŽ UŽ TEDA TAKHLE PODVÁDÍTE, ZKUSTE NAVRHNOUT NĚJAKÉ ŘEŠENÍ, ABYCH MĚL TENTO INTERNET DOMA A NA PŘECHODNÉ ADRESE. MĚ BY I TYTO DVĚ ADRESY STAČILY. NEPOTŘEBUJI S TÍM LÍTAT NIKDE JINDE. Přeci nebudu dva roky platit přenosný internet, který se nedá přenášet.A až se teď odstěhuji domů, tak mi ho vypnete úplně a co bude dál ??????

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.3.2015 16:35, před 10 lety

Pěkný den,
mrzí mne, že s mou odpovědi nesouhlasíte, i přes to, že byl hovor náslechnutý. Aktuálně jsem celou záležitost předal přímo kolegům z oddělení reklamací a stížností. Vyjádření obdržíte v co nejkratší době.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media
O2 Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.3.2015 18:43, před 10 lety


Jirka Šavrňa

Já si to taky poslechl. Stačí úplně první věty.
Cituji:
JÁ: Dobrý den. Koncem Března se budu stěhovat. Potřeboval bych zrušit koncem Března pevnou linku a pořídit si bezdrátový internet.
O2: Kam se budete stěhovat. Nechcete si převést linku sebou. ?To technicky jde.
JÁ: Ještě nevím kam se budu stěhovat. Často bývám na chalupě, takže se mi mobilní internet bude hodit.


ATD ATD ATD. Takže je naprosto jasný co jsem od O2 chtěl.

Spokojený s Vaší odpovědí bych byl, kdyby jste řekli.
,,Dobře. Napište kde chcete internet používat a my Vám to povolíme´´.
Platívalo dříve: NÁŠ ZÁKAZNÍK NÁŠ PÁN. Místo kopírování statí ze všeobecných podmínek a kopání nožičkama by se lidi měli domlouvat.

Jen pro úplnost. Přečtěte si název smlouvy. Je to smlouva na mobilní internet, nebo ne. ??????A prosím o vysvětlení, kde mam vlastně nyní povoleno bezdrátový mobilní internet používat.
Viz příloha.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2015 15:50, před 10 lety

Pokud tedy teď zástupce společnosti zná požadavky spotřebitele na internet, tedy zejména, aby nebyl vázaný při jeho používání na jedno místo, může mu případně nabídnout v rámci uzavřené smlouvy změnu tarifu na tarif, který by splnil očekávání spotřebitele?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.3.2015 17:04, před 10 lety

Pěkný den,
jak jsem již psal v předchozí odpovědi, aktuálně je celá vzniklá situace v řešení kolegů z oddělení reklamací a stížnosti. Doporučím vyčkat tedy na vyrozumění.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media
O2 Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
11.3.2015 14:19, před 10 lety


Jirka Šavrňa

Hodnocení:

Komentář: Děkuji všem zúčasněným stranám dTestu a O2. Reklamace byla nakonec v klidu vyřízena. Osobně doporučuji O2 nějak zřetelně oddělit bezdrátový mobilní internet na doma jako náhradu pevné linky od mobilního internetu přenosného.

Pěkný den přeje Jiří Šavrňa