Společnost


Delivery Hero Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60500Nedodané jídlo, dáme jídlo nekomunikuje a nevrátilo peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 26 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.09.2022, před 2 lety

Ivanna Dovhanyč

Znění stížnosti

Dne 09. 9. 2022 jsem si objednala jídlo ze Sushitime.cz P5 přes společnost DámeJídlo. V momentě, kdy mi zazvonil telefon, ja sem šla venku. Do půl minuty jsem stála před barákem a vyhlížela auto s kurýrem - nikde nikdo. Čekala jsem 20 minut a nikdo nikde. Zavolala, jestli náhodou nestál někde jinde, protože před barákem nebyl. Kurýr mi oznámil, že on je na adrese. Pak já sem uviděla auto dáme jídlo, které odjelo s jiní ulice .Volala kurýrů ale on ne bral telefon. Jídlo bylo předem zaplaceno a šlo o částku 633 Kč. Nevím, jak si tohle vysvětlit.


Požadované řešení

Vracení peněz a slevový kupon


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.9.2022 11:13, před 2 lety

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud z povahy závazku vyplývá, že na opožděném plnění nemůže mít spotřebitel zájem, zaniká tento závazek prodlením prodávajícího. Z našeho pohledu se v této věci jedná právě o tento tzv. fixní závazek (§ 1980 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2023 13:43, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.