Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 09. 9. 2022 jsem si objednala jídlo ze Sushitime.cz P5 přes společnost DámeJídlo. V momentě, kdy mi zazvonil telefon, ja sem šla venku. Do půl minuty jsem stála před barákem a vyhlížela auto s kurýrem - nikde nikdo. Čekala jsem 20 minut a nikdo nikde. Zavolala, jestli náhodou nestál někde jinde, protože před barákem nebyl. Kurýr mi oznámil, že on je na adrese. Pak já sem uviděla auto dáme jídlo, které odjelo s jiní ulice .Volala kurýrů ale on ne bral telefon. Jídlo bylo předem zaplaceno a šlo o částku 633 Kč. Nevím, jak si tohle vysvětlit.
Vracení peněz a slevový kupon
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud z povahy závazku vyplývá, že na opožděném plnění nemůže mít spotřebitel zájem, zaniká tento závazek prodlením prodávajícího. Z našeho pohledu se v této věci jedná právě o tento tzv. fixní závazek (§ 1980 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.