Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Pokud začne pršet se TV signál přeruší čtyři i více krát za hodinu na pět i více minut! Vifinu
jste mi nedávno vyměnili, ale. ... Má hrozně malý dosah! Poplatky zatím platím přes sipo. Detail 854235477.
Příjemce 907229. Nevím které číslo potřebujete k mé reklamaci, tak jsem napsal, co mám na sipo lístku.
Jinak jsem velmi nespokojený s vašimi službami. Ještě počkám jeden měsíc, a pokud se nic nezmění, vypovím s vámi dosavadní smlouvu. I když jsem přímo s vodafone žádnou smlouvu nesepsal. Doufám, že si tu mou stížnost alespoň přečtete!
Zajištění plynulého příjmu TV signálu. Internet jakby smet.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Adamczyku, mrzí mě, pokud služba není funkční. Kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Pokud evidujete závadu, kontaktujte, prosím, přímo naši zákaznickou linku. Zdarma můžete volat na č. 800 77 00 77 z pevného i mobilního telefonu, nebo *77 ze sítě Vodafone. Kontaktovat nás můžete také on-line přes Můj Vodafone. Případně nám napište přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace. Nebo písemně poštou na Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.