Společnost


ŘEMESLA pro DOMOV s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60505Neprovedená objednávka zhotovení a montáže kuchyně

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 26 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
12.09.2022, před 2 lety

Alena Srbová

Znění stížnosti

18.5.2022 zaplacena záloha 30 000 na výrobu a montáž kuchyně,
dodnes není hotovo, pan D.B. - výmluvy omluvy a skutek utek.
Podáno trestní oznámení.


Produkt

Zhotovení a montáž kuchyňské linky - bez vestavěných spotřebičů


Požadované řešení

Od května čekám zhotovení linky, vzhledem k nespolehlivosti pana D.B. preferuji vrácení zálohy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.9.2022 13:01, před 2 lety

Není-li dílo provedeno včas (ve sjednaný termín), má spotřebitel po uplynutí dodatečné přiměřené lhůty nárok na odstoupení od smlouvy (§ 1978 občanského zákoníku).

Nebylo-li dílo zhotoveno ani zčásti, má spotřebitel právo na vrácení kompletně celé zaplacené ceny za dílo, resp. zálohy za dílo.

Nedojde-li k bezodkladnému vrácení zaplacené částky zpět spotřebiteli, může se jednat o bezdůvodné obohacení (§ 2991 občanského zákoníku). Spotřebitel má navíc nárok na vydání úroků z prodlení, není-li mu nárokovaná částka vrácena bezodkladně po odstoupení od smlouvy.

Nepodaří-li se částku vymoci prostřednictvím této služby, může se spotřebitel pokus o mimosoudní řešení skrze ADR České obchodní inspekce (www.adr.coi.cz), případně mu nezbyde, než se obrátit na soud (ideálně prostřednictvím advokáta; jejich databázi najde spotřebitel zde www.dtest.cz/advokati).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2023 13:44, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.