Společnost


Paidwings AG

Počet nahlášených stížností:554
Z toho za letošní rok:42
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60510Paidwings AG si najala advokáty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 18 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.09.2022, před 2 lety

Ondřej Bezděk

Znění stížnosti

Dobrý den,
již 2x jsem vám položil zcela zásadní otázku, proč mám platit za každý měsíc dále. Dejme tomu, že jsem si VIP zaplatil na měsíc, protože po mě chcete nesmyslně za každý měsíc platit dál. Proč? Absolutně to nedává smysl. Navíc vaše tabulka mých "dluhů" je zcela chaotická, absolutně nebudí důvěru. Jen stupňujete nátlak, až k vyhrožování, jak jsem vám již napsal mailem. Vůbec nereagujete (ignorujete) mé otázky. Musí být jasno: Dialog je nutný, ale ani jednou nebyl jak s vámi tak s Paidwings AG. Pravdou je, že mi to už začíná dost vadit. Nemám rád, když někdo se mnou pohrdá, navíc systematicky. To nejsem schopen ani ochoten akceptovat. Pokud to nečtete, je to špatně, pokud ano a stále píšete totéž samozřejmě s tím, že chcete stále více peněz. Pokud se takto chováte k ostatním, je to jejich věc, v mém případě to již nepřipadá v úvahu. Takže takto už ne. Stačilo.
TEDY ZNOVU (po třetí):
Proč mám platit stále za každý měsíc dál, když VIP nepoužívám? Na to mi už konečně odpovězte. Nereagujete. Je na místě otázka, kdo vlastně jste? Trpělivý jsem, ale toto je již příliš.
Píšu vám, (pro jistotu dle mě zbytečně) jsem vám psal ještě na mail, který máte uvedený dole. Předtím jsem odpovídal na mail, ze kterého jste mi psali. Toto jsou zcela evidentní věci, ale vzhledem k tomu, že zcela pomíjíte co vám píšu, tak teď už v tom máte jasno.

Poznámka:
Napsal jsem to zcela jasně, ostatně jako dříve, ale teď je to už nutnost. Nezáleží na tom jakým způsobem a co vám píšu. Stále píšete totéž. Mám pocit že mi píše nějaký bot, čímž se ocitáme zcela mimo šachovnici. Pokud jste mi jak vy ani Paidwings AG nikdy a to podtrhuji neodpověděli na otázku, není co řešit.

Jeronimo.


Produkt

Advokáti vymáhající peníze


Požadované řešení

Dobrý den,
vlastně je to vše v Popisu stížnosti. Píšou mi tedy maily a celkem často. Nevím, zda vás v mé záležitosti vůbec kontaktovali. Myslím, že by bylo dobré kdyby jste je kontaktovali vy. Jen zvyšují částku a nátlak.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.9.2022 12:37, před 2 lety

Ačkoliv to v obsahu stížnosti není explicitně uvedeno, vycházíme při řešení stížnosti z toho, že se jedná o tzv. automatickou prolongaci [tj. situace, kdy je spotřebiteli členství automaticky obnoveno po uplynutí původně sjednané doby (obvykle jeden měsíc) a to zpravidla na dobu následujících 12 měsíců; lze se však setkat s různými variacemi těchto časových úseků].

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013. To znamená, že není-li spotřebitel upozorněn na možnost automatického prodloužení smluvního vztahu ve smlouvě samotné, ale pouze v obchodních podmínkách, není toto prodloužení vůči němu účinné.

V případě soudního sporu by společnost musela prokázat, že existuje právní důvod, na základě kterého má právo údajný dluh vymáhat. Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci). Ze zkušeností ostatních spotřebitelů nám není známo, že by se společnost někdy údajného dluhu domáhala soudní cestou.

Doporučujeme však spotřebiteli smlouvu preventivně vypovědět. To lze učinit v písemné formě a zaslat na adresu sídla společnosti (Paidwings AG, Alte Steinhauserstrasse 1, 6330 Cham, Switzerland), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.

Dle obchodních podmínek společnosti je pro platnost výpovědi placeného smluvního vztahu nutná písemná forma (faxem na 41 (0) 41 5087019, e-mailem support@datingcustomercare.com, nebo poštou). Aby bylo možné zajistit úspěšné zpracování výpovědi, je třeba, aby oznámení obsahovalo celé jméno, zvolenou službu, e-mailovou adresu použitou k registraci a uživatelské jméno.

Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2022 22:54, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.