Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60512Opět nejel vlak

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

19 hodin 55 minut

Detail stížnosti

Publikováno
12.09.2022, před 2 lety

Jan Musil

Znění stížnosti

České dráhy uvedli že bude na trase H.Cerekev Pelhřimov do 9,9 výluka.V pátek ráno tyto informce ještě byly platné.A tak jsem v pondělí ráno šla na vlak jelikož bylo 12,9 a vlak měl normálně jet.Když vlak nejel s dalšími lidmi jsme zjištovali co se děje.Najednou nám bylo zděleno že se někdo rozhodl u českých drah že výluka bude od 10,9 do 12,9 nikdo nikoho natož cestujcí kteří čekali na vlakovém nádraží nikdo neinformoval.Chování českých drah je už nechutný,donebe volající.Po dnešním čekání na vlak který nejel a nikdo nás neinformoval protože výluka měla a byla ještě v pátek oznámena do 9,9.Po těchto zkušenostech raději budu jezdit do práce autem a do vlaku už mně nikdo nikdy nedostane.A já se divila proč nikdo nejezdí vlake.Hamba českým drahám a nechutné chování toho jak kašlou na lidi


Požadované řešení

Zrušte české dráhy a nechte přepravovat lidi společnot která oto stojí a nekašle na lidi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2022 12:28, před 2 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.