Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
České dráhy uvedli že bude na trase H.Cerekev Pelhřimov do 9,9 výluka.V pátek ráno tyto informce ještě byly platné.A tak jsem v pondělí ráno šla na vlak jelikož bylo 12,9 a vlak měl normálně jet.Když vlak nejel s dalšími lidmi jsme zjištovali co se děje.Najednou nám bylo zděleno že se někdo rozhodl u českých drah že výluka bude od 10,9 do 12,9 nikdo nikoho natož cestujcí kteří čekali na vlakovém nádraží nikdo neinformoval.Chování českých drah je už nechutný,donebe volající.Po dnešním čekání na vlak který nejel a nikdo nás neinformoval protože výluka měla a byla ještě v pátek oznámena do 9,9.Po těchto zkušenostech raději budu jezdit do práce autem a do vlaku už mně nikdo nikdy nedostane.A já se divila proč nikdo nejezdí vlake.Hamba českým drahám a nechutné chování toho jak kašlou na lidi
Zrušte české dráhy a nechte přepravovat lidi společnot která oto stojí a nekašle na lidi.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.