Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#60513Podávám stížnost na pobočku, České pošty v Brandýse nad Labem,250 01

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

18 hodin 42 minut

Detail stížnosti

Publikováno
12.09.2022, před 2 lety

Jana Smigova

Znění stížnosti

Pošta mi nedává občas, do schránky ,výzvu k převzetí zásilky, není to poprvé co mě zase se dne 7.9.2022,nejenžen nedodala vyzvu k vyzvednutí balíků, ale ještě, že jsem byla nezatížitelná, přitom jsem byla doma celý den. Až když jsem psala odesilatelce ,kde je můj balíček, který mi posílala dne:5.9.2022 a po které jsem chtěla vrátit penize, teprve od odesilatelky jsem zjistila že balíček je už dva dny na poště, v Brandýs nad Labem.

Předtím my tam balíček takhle ležel 11 dnů, až jsem sama šla na poštu a teprve na pobočce jsem si taky zjistila kdy, přišel.

Ted zase čekám na časopis Sedmička pro ženy, který vyšel 8.9.2022,a který ještě v schránce nemám.


Produkt

Doručení zasílek


Požadované řešení

Větší kontrola od vedoucích, daných úseku, určitě omluva zákazníkům, při opakovaných chybách, vytýkací dopis, zodpovědným doručovatelům.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2022 11:51, před 2 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.