Počet nahlášených stížností: | 99 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Poslal jsem 28.7.2014 email na Zapakatel.cz (resp. na adresu, kterou pro tyto účely Zapakatel.cz vytvořil : info@branaslev.cz) ŽÁDOST :
"Z důvodu odmítnutí plnění plynoucí z platného voucheru poskytovateli služeb, žádám touto cestou o navrácení peněz za mnou u Vás zakoupené vouchery.
ODPOVĚĎ 11.8.2014 :
" Váš požadavek byl zaevidován a předán na příslušné oddělení k řešení, prosím tedy o trpělivost než se vše vyřeší.
S pozdravem a přáním krásného dne
Tereza, Brána slev".
URGENCE/mé emaily na vrácení peněz : 8.9.2014, 29.9.2014, 4.11.2014, 19.1.2015...bez odpovědi.
TELEFON : na č.230 230 920 (Bránaslev)...č.neexistuje.
Kod voucheru 462485854, 2) kod voucheru 689678680, 3) kod voucheru 649728265.
Vrácení peněz, za které jsem u společnosti Zapakatel.cz předmětné vouchery koupil a nemohl je využít, na můj účet
|
Tweet |
Podaný insolvenční návrh byl odmítnut, to znamená, že je možné uplatnit pohledávku u soudu. Není ale vyloučeno, že insolvenční návrh bude opět podán. Doporučujeme tedy spotřebiteli, aby insolvenční rejstřík sledoval.
V tomto případě záleží mimo jiné na obchodních podmínkách, jakým způsobem upravovaly vzájemné vztahy stran. Obecně se dá dovodit, že byl-li voucher již uplatněn, měli by spotřebitelé vymáhat dodání zboží či poskytnutí služeb zejména na samotném dodavateli, přesto však určitou míru odpovědnosti nese i slevový portál. Pokud obchodník voucher odmítl akceptovat z důvodu nedodržení podmínek slevovým portálem, bylo by možné částku požadovat po slevovém portálu. Zvláště za situace, kdy spotřebitelům nejsou známy vzájemná práva a povinnosti slevového portálu a jeho dodavatelů a jejich vztah je pro zákazníky netransparentní. Právní normy totiž neříkají jednoznačně, jak má poskytování zboží či služeb na základě voucheru probíhat. Slevový portál se staví do role zprostředkovatele. Jedná však se zákazníky vlastním jménem, prezentuje nabídky jiných dodavatelů, vystavuje zákazníkům vouchery a inkasuje od nich peníze. Spotřebitel tak má dojem, že uzavírá smlouvu se slevovým portálem a dodavatelům pak předkládá pouze voucher.