Počet nahlášených stížností: | 914 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den, mám dotaz u tédle firmy jsem souhlasila ze mi přijde cbd kapky které nepřišli do dnes. A před dvěma dny mi přišla sms z požadavkem abych zaplatila
Dobry den, radi bychom vam pripomneli, ze jste dosud neuhradili fakturu 10100445. Zaplacenim faktury se vyhnete poplatku za vyzvu. Platebni udaje: 399 CZK cislo uctu IBAN: CZ27 0800 0000 0000 0703 0202. S pozdravem, Stander
Nepřišel mi e-mail a ani žádná sms na číslo někde odepsat tak jsem napsala e-mail ze chci odstoupit od smlouvy a doteď jsem nedostala odpověď tak nevím jak pokračovat dál zda zaplatit ale nechci platit když mi nic nepřišlo.
Děkuji za odpověď Kateřina zelenkova
Stander cbd kapky
Zda zaplatit nebo ne a jak to řešit dál když jsem poslala e-mail zda poslat i dopis.
|
Tweet |
Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat neprodleně společnost Stander Sp. z o.o., nejlépe doporučeně s dodejkou na adrese Warszawa, Ursus, ul. Bodycha 87, 05-816 Reguły, Polsko, a upozornit společnost na to, že spotřebiteli nebyla doručena žádná zásilka se zbožím, a proto není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit. Pokud by totiž společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i to, že zboží bylo spotřebiteli skutečně doručeno.
Pokud byla objednávka zrušena a první dodávka byla zdarma, pak by spotřebiteli nevznikla povinnost k úhradě žádného zboží. Od smlouvy uzavřené na dálku (tj. přes internet, telefon či jinak) je možné odstoupit bezplatně do 14 dnů od převzetí zboží (§ 1829 občanského zákoníku). Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického a euro konformního výkladu i ještě před samotným převzetím.
Jelikož jde o subjekt, který má sídlo mimo ČR, je mimo působnost České obchodní inspekce, která vykonává obvykle nad těmito praktikami dozor a pokutuje je. Jelikož jde o subjekt z EU (Polsko), může se spotřebitel obrátit na Evropské spotřebitelské centrum.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.