Počet nahlášených stížností: | 104 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
2×poškozený kufr během 1letu.Kufr úplně nový cena 2500 Kč silikonový. Poškozený zámek, který se musel otevřít násilím a tím pádem je nefunkční a prasklý roh kufru.
Děkuji předem za odpověď a vyřízení. S pozdravem Danuše Burdiková
SUPER POLO značka kufru
Vrátit peníze
Kufr byl úplně nový silikonový 2500 Kč
|
Tweet |
Je-li zavazadlo poškozeno, zpožděno, ztraceno nebo zničeno, musí cestující co nejdříve podat písemnou stížnost leteckému dopravci. V případě poškození odbaveného zavazadla musí cestující podat písemnou stížnost do sedmi dnů a v případě zpoždění do 21 dnů; v obou případech ode dne, kdy zavazadlo bylo nebo mělo být předáno cestujícímu. Jinak nárok na náhradu zaniká.
Problematikou náhrad za ztracená či poškozená zavazadla (vč. jejich obsahu) se zabývá Úmluva o sjednocení některých pravidel v mezinárodní letecké přepravě, která je známa pod názvem Montrealská úmluva. Montrealská úmluva však odpovědnost dopravce omezuje v jakémkoli případě zničení, ztráty, poškození nebo zpoždění na částku 1000 SDR (zvláštních jednotek práv) na osobu, což je cca 31 Kč/jednotka. Aktuální kurz naleznete na internetových stránkách České národní banky www.cnb.cz.
Jestliže spotřebitel naplnil všechny podmínky stanovené společností, musí tato společnost dodržet své vlastní smluvní podmínky - částka by tedy měla být uhrazena.
Společnost Smartwings, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.