Společnost


REDOGAN s.r.o.

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60528Tajemné jednání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 26 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.09.2022, před 2 lety

Aleš Kubíček

Znění stížnosti

Volali mi včera ohledně nějakého inkasa, když jsem se ohradil, že na SIPO máme trvalý příkaz, nechtěli specifikovat. Pak jsem jim sdělil, že žena v červenci zemřela, chtěli po mně úmrtní list. Ptal jsem se pro koho (jestli Lamu, která má na podobném podnikání nouhau) tak mi nechtěli odpovědět stejně jako částku a za co. Odvětil jsem, že tak intimní informace nebudu poskytovat kdejakému obejdovi a takovou hru s nimi hrát nechci, ať si najdou jinou práci. Inovoval jsem pozdrav Čest práci na "Zlatí komunisti"


Požadované řešení

Původně jsem byl vstřícný, ale když chtěli otevřené karty jen po mně, tak jsem shledal, že to není rovné jednání.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.9.2022 17:00, před 2 lety

Dle popisu spotřebitele je možné, že se jedná o nekalou obchodní praktiku, kdy obchodník spotřebitele nabádá k uskutečnění hovoru, který si následně účtuje, neboť jde o placenou linku.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2023 13:45, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.