Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Volali mi včera ohledně nějakého inkasa, když jsem se ohradil, že na SIPO máme trvalý příkaz, nechtěli specifikovat. Pak jsem jim sdělil, že žena v červenci zemřela, chtěli po mně úmrtní list. Ptal jsem se pro koho (jestli Lamu, která má na podobném podnikání nouhau) tak mi nechtěli odpovědět stejně jako částku a za co. Odvětil jsem, že tak intimní informace nebudu poskytovat kdejakému obejdovi a takovou hru s nimi hrát nechci, ať si najdou jinou práci. Inovoval jsem pozdrav Čest práci na "Zlatí komunisti"
Původně jsem byl vstřícný, ale když chtěli otevřené karty jen po mně, tak jsem shledal, že to není rovné jednání.
|
Tweet |
Dle popisu spotřebitele je možné, že se jedná o nekalou obchodní praktiku, kdy obchodník spotřebitele nabádá k uskutečnění hovoru, který si následně účtuje, neboť jde o placenou linku.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.