Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Zakoupil jsem mobilni telefon samsung galaxy note 4 cerny. K telefonu byl poukaz v hodnote 3000kc na dalsi nakup. pri vyzvednuti telefonu na pobocce v UL mi obsluha nabidla zrizeni pojisteni, ktere jsem nakonec zridil a zaplatil pomoci kuponu co byl k telefonu, jena pojisteni byla cca 2400kc a vyslovne mi bylo receno ze zbyla hodnota kuponu se bude moct jeste pouzit k dalsimu nakupu ze si nemusim hned neco jeste koupit. ale zjisteni bylo ze kod uz je nefunkcni. po kontaktovani zakaznicke linky mi bylo zdeleno ze kupon se da pouzit jen jednou. proto jsem podal stiznost CCT1081945 na podvedeni me osoby zamestnancem pobocky v Usti nad Labem. na mou stiznost je porad dokola odpovidano ze vec prosetri ale stale zadne vyjadreni.
darkovy poukaz
vrátit zůstatkovou hodnotu poukazu a poradne proskoleni personalu
|
Tweet |
Pokud byly tyto informace uvedeny na poukazu, musel by spotřebitel prokázat nesprávné ujištění pracovníka společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.