Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#6053Neuvedení správných informací zaměstnancem na pobočce alza.cz UL

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 29 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.02.2015, před 10 lety

Tomáš Honsů

Znění stížnosti

Zakoupil jsem mobilni telefon samsung galaxy note 4 cerny. K telefonu byl poukaz v hodnote 3000kc na dalsi nakup. pri vyzvednuti telefonu na pobocce v UL mi obsluha nabidla zrizeni pojisteni, ktere jsem nakonec zridil a zaplatil pomoci kuponu co byl k telefonu, jena pojisteni byla cca 2400kc a vyslovne mi bylo receno ze zbyla hodnota kuponu se bude moct jeste pouzit k dalsimu nakupu ze si nemusim hned neco jeste koupit. ale zjisteni bylo ze kod uz je nefunkcni. po kontaktovani zakaznicke linky mi bylo zdeleno ze kupon se da pouzit jen jednou. proto jsem podal stiznost CCT1081945 na podvedeni me osoby zamestnancem pobocky v Usti nad Labem. na mou stiznost je porad dokola odpovidano ze vec prosetri ale stale zadne vyjadreni.


Produkt

darkovy poukaz


Požadované řešení

vrátit zůstatkovou hodnotu poukazu a poradne proskoleni personalu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2015 16:52, před 10 lety

Pokud byly tyto informace uvedeny na poukazu, musel by spotřebitel prokázat nesprávné ujištění pracovníka společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2015 14:44, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.