Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#6054Neuznaná reklamace pračky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 měsíců 2 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.02.2015, před 10 lety

Veronika Moravcová

Znění stížnosti

Dobrý den, žádám vás o pomoc při neuznané reklamaci. Dne 6.1. 2015 mi byla doručena objednaná pračka Gorenje za 6300 Kč včetně dopravy zdarma. Při převzetí byla pračka bez jakéhokoliv zjevného poškození, zabalená do polystyrenu a fólie bez papírové krabice. Ihned jsem ji rozbalila a pračka neměla ani jeden škrábanec či jiné očividné mechanické poškození a tudíž jsem ji považovala za bezvadně doručenou. Vzhledem k tomu, že v novém bytě ještě netekla voda, zapojila jsem pračku přesně dle návodu až 21. ledna, ale nebylo možné ji spustit, protože digitální displej pouze problikával a na nic nereagoval. 22. ledna jsem proto volala na servis Gorenje a servisní technik dorazil 26. ledna. Zkonstatoval, že pračka někomu spadla již při přepravě, nebo ještě předtím (nepoškozený obal) a tudíž ji nemůže opravit.Pračka má prasklou nádrž na dvou místech a poškozený ovládací modul, tudíž je nepoužitelná. Ještě týž den jsem poslala reklamační email a po třech dnech mě požádali o zaslání dokladů od technika a kopii faktury. Doklady byly zaslány a 6. února mi reklamaci zamítli s odůvodněním "jedná se o transportní poškození po pádu, zákazník zakoupil 7.1.2015 , reklamaci nahlásil až 22.1.2015. viz foto poškození modulu, na opravence je napsáno APS po pádu, reklamaci jsem konzultoval s mechanikem, který byl namístě.". Servisní technik se mi snažil pomoci a pračku opravit na mé vlastní náklady, ale oprava by stála min. 5000 Kč a proto jsem 17. února znovu požádala o opětovné prošetření mé reklamace, což nebylo úspěšné: "pokud se domníváte, že zboží bylo způsobené přepravou, mělo být zde odmítnutí zboží na místě již při přebírání nebo ohlášena škodní událost u přepravce či naší společnosti. Přepravci jste stvrdila převzetí zboží bez výhrad a případné dodatečné nahlášení škody do 3 pracovních dní také nenastalo" Ano, nestalo se tak, protože pračka byla bez zjevného poškození. Ráda bych, aby mi pračku vyměnili za funkční, anebo mi vrátili peníze, a proto vás žádám o pomoc.


Produkt

GORENJE W 6503/S, typ PS10/21100, seriové číslo 45130586


Požadované řešení

Požaduji výměnu pračky za nepoškozenou a funkční, nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2015 16:59, před 10 lety

Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající, měl by zejména prokázat, že poškození nevzniklo v průběhu přepravy, pokud existují indicie, které tomu napovídají.

Za důkaz opaku nelze považovat potvrzení přepravce o tom, že zásilka byla předána v pořádku. Takovýto doklad má při současné praxi v naprosté většině případů maximálně charakter potvrzení neporušenosti vnějšího obalu zásilky, což k prokázání toho, že zboží bylo předáno v pořádku, rozhodně nedostačuje.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.3.2015 18:20, před 10 lety

Vážená paní Moravcová,

je mi líto, že jste měla s nákupem u nás takovéto nepříjemnosti. Vaši reklamaci znovu prověřím a zašlu Vám písemné vyjádření, v případě, že již není platná emailová adresa uvedená v objednávce, kontaktujte mě, prosím, na overeno@mall.cz s upřesněním údajů. Děkuji.

Ivana
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.3.2015 20:43, před 10 lety


Veronika Moravcová

Dobrý den,

má emailová adresa uvedená v objednávce je stále platná, čekám tedy na vaše vyjádření.

Moravcová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2015 14:45, před 9 lety

Vzhledem k tomu, že se společnost k případu již delší dobu nevyjádřila, prosíme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.7.2015 12:36, před 9 lety


Veronika Moravcová

Dobrý den, díky vaší pomoci byla reklamace konečně kladně vyřízena, nefunkční pračku si vyzvedli a peníze mi vrátili.

Děkuji za vaši asistenci v této svízelné situaci

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.