Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Jeli jsme 26.8.2022 společností RegioJet na dovolenou z Havlíčkova Brodu do Chorvatska do Splitu Martin Klusoň, A.K., M. P. těšili jsme se na příjemnou cestu, ale byli jsme velice zklamáný otřesná hygiena, nefunkční WC, nefungující wi-fi a zpoždění 150minut a na zpáteční cestě 3.9.2022 to bylo stejné a zpoždění 100minut. Kvalita cestování rozhodně neodpovídala ceně jízdenky očekáváme kompenzaci Klusoň
Očekáváme částečné vrácení peněz
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.