Počet nahlášených stížností: | 104 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den. Den před odletem na Krétu nám byl Vaši CK nabídnut náhradní hotel, kdy nám bylo řečeno, ze námi ve vybraném hotelu pro nás není místo. Jiný důvod nám vysvětlen nebyl. Cestovala jsem se svou matkou a 2 letym synem. Kladla jsem důrazně, ze požadují aby hotel měl animační program, brouzdaliště pro dítě a alespoň dětské hřiště. Vše bylo ověřeno údajně místními delegáty a mě řečeno, ze vše je na hotelu k dispozici. Souhlasila jsem tedy s nabídkou, v rychlosti prostudovala hotel na internetu. Moc informaci jsem sehnat nestihla, rozhodnout jsem se musela rychle. Po příletu na letiště nás delegatka usadila do autobusu, kdy nás místní řidič důrazně vysazoval u původního hotelu, kde pro nás nebylo místo. Po vysvětlení mi sdělil, ze nás nikam jinam vozit nebude a ať si vystoupime. Nakonec jsem tedy volala delegace a ta nám zajistila odvoz do náhradního hotelu. Ubytování proběhlo celkem dobře. Pokoj jsme dostali par hodin po prijezdu. Ani nezmiňují, ze pristylka bylo perovaci rozkládací křeslo, na kterém se nedalo ani sedět, natož spát. Místní dětské brouzdaliště bylo jedno jedine, kde byla tak slaná voda, ze jsme v nem nevydrzeli ani my dospěli. Hřiště bylo v totalne havarijním stavu, zamčené, s vykaly, snad od zvířat. Houpacky pohazene po zemi. Animační program nula. 1x auqagym, 1x krétský večer a vodní pólo. Animatora na hotelu nepotkate. Všechny moje zásadní podmínky, které mi byly slibeny, nebyly. Jako bonus jste nám nabídli plazova lehatka a osusky zdarma, ale osusku jste si nepolozila ani na zem, natož mela lehatko.Pristip do moře byl příšerný, samy kamen a cesta k plazi zrovna tak. Pláž spinava , včetně starých lehatek. Nikdy bych si tento hotel nevybrala. Mrzi mne, ze jsem dlouhé roky stálým klientem u blue style a mám takovou zkušenost. Byla to moje první dovolená se synem u moře. Neměl tam absolutně co dělat. Vyziti pro děti vůbec žádné. To byla jediná moje podmínka: aby se nenudil. Vzhledem k tomu. Ze mu měsíc před odjezdem byly 2 roky, hradila jsem za nej 7000 tisíc Kč. Posílala jsem e-mail na několik vašich adres, ani z jedné mi nebylo odpovezeno.
Animační program, dětské hřiště, brouzdaliště
Myslím, ze by bylo vhodne požadovat nějakou finanční kompenzaci za mého syna.
|
Tweet |
Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl by pořadatel zajistit nápravu, pokud byla možná a pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.
Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.
Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese www.dtest.cz/clanek-5233/na-co-nezapomenout-pri-reklamaci-zajezdu nebo na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.
Uzná-li podnikatel reklamaci jako opodstatněnou je povinen vrátit spotřebiteli přiměřenou část kupní ceny zájezdu. Podnikatel by měl bez dalšího vrátit stanovenou část kupní ceny v penězích. Podnikatel může vystavit spotřebiteli poukaz na další služby pouze v případě, kdy s vystavením poukazu spotřebitel výslovně souhlasí. Není možné spotřebiteli vnutiti poukaz proti jeho vůli.
Co se týče nároku na odškodnění za úraz na toboganu, je třeba prokázat tři základní předpoklady: škodu a její výši, porušení právní povinnosti provozovatele toboganu a skutečnost, že právě ono porušení povinnosti na straně škůdce způsobilo vznik škody na straně návštěvníka.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.