Počet nahlášených stížností: | 99 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
zakoupila jsem tento pobyt u firmy Zapakatel a den před příjezdem do hotelu mi bylo sděleno, že firma nehradí pobyty a pokud chci pobyt realizovat, musím jej na místě zaplatit znovu. Převedla jsem peníze ze svého účtu na účet hotelu (potvrzení o tomto je v příloze emailu)
Dále mi bylo sděleno, že po návratu mám kontaktovat Vaši firmu. Na internetu jsem našla tuto adresu, byly tam uvedeny i www. stránky, kde jsem se měla dovědět více. Bohužel jsem nikde další konkrétní informace nenašla. Navíc se mi již nepodařilo otevřít jednotlivé vouchery, proto Vám přeposílám původní zprávu od Zapakatel s čísly zakoupených voucherů.
Prosím tedy o radu, jak mám postupovat dál, nebo jestli zaslané dokumenty jsou dostačující.
Děkuji, přeji pěkný den a zdravím
H. Hudečková
Od: "Zapakatel.cz"
> Komu:
> Datum: 07.05.2014 10:45
> Předmět: Zapakatel.cz: Sleva Tatry All inclusive byla zaplacena (1401113545)
>
Vážený zákazníku,
Děkujeme. Vaše platba dorazila v pořádku.
Teď stačí, když kliknete na tyto odkazy:
http://www.zapakatel.cz/cs/show-voucher/2292899/7437174
http://www.zapakatel.cz/cs/show-voucher/2292900/76546025
http://www.zapakatel.cz/cs/show-voucher/2292901/36849179
http://www.zapakatel.cz/cs/show-voucher/2292902/25926239
Vaše dnešní volba na slevu „Tatry All Inclusive za 1840 Kč na 3 dny! Nově i varianta s polopenzí od 1370 Kč!“ byla rozhodně správná, tak neváhejte, vytiskněte si voucher a uplatněte slevu. Užijte si to. Váš Zapakatel
Pokud odkaz nefunguje, je možné, že jej poškodil váš e-mailový systém. Pokud na ověřovací odkaz nelze kliknout, nebo z části chybí, zkopírujte a vložte celou adresu URL do pole Adresa vašeho prohlížeče a stiskněte klávesu Enter.
Zobrazí se Vám další odkaz, na kterém už najdete zakoupený voucher. Tak neváhejte, vytisknete si ho a užijte si slevu. Váš Zapakatel.
Sleva číslo 1401113545
Tuto zprávu jsem odeslala 10.11. a dosud neobdržela žádnou odpověď.Až včera mi známá poradila o této možnosti, jak celou záležitost řešit.
pobyt,který jsem zaplatila a nemohla využít, abych mohla pobyt vužít platila jsem přímo v hotelu ještě jednou.
jelikož se mnou nikdo ze společnosti nekomunikuje, prosím o pomoc při navrácení částky, kterou jsem společnosti zaplatila
|
Tweet |
V tomto případě záleží mimo jiné na obchodních podmínkách, jakým způsobem upravovaly vzájemné vztahy stran. Obecně se dá dovodit, že byl-li voucher již uplatněn, měli by spotřebitelé vymáhat dodání zboží či poskytnutí služeb zejména na samotném dodavateli, přesto však určitou míru odpovědnosti nese i slevový portál. Pokud obchodník voucher odmítl akceptovat z důvodu nedodržení podmínek slevovým portálem, bylo by možné částku požadovat po slevovém portálu. Zvláště za situace, kdy spotřebitelům nejsou známy vzájemná práva a povinnosti slevového portálu a jeho dodavatelů a jejich vztah je pro zákazníky netransparentní. Právní normy totiž neříkají jednoznačně, jak má poskytování zboží či služeb na základě voucheru probíhat. Slevový portál se staví do role zprostředkovatele. Jedná však se zákazníky vlastním jménem, prezentuje nabídky jiných dodavatelů, vystavuje zákazníkům vouchery a inkasuje od nich peníze. Spotřebitel tak má dojem, že uzavírá smlouvu se slevovým portálem a dodavatelům pak předkládá pouze voucher.
Na společnost byly podány již dva insolvenční návrhy, které byly odmítnuty. To znamená, že je možné uplatnit pohledávku u soudu. Není ale vyloučeno, že insolvenční návrh bude opět podán. Uplatňování pohledávky soudně je tedy nejisté. Doporučujeme tedy spotřebiteli, aby sledoval insolvenční rejstřík(www.isir.justice.cz). Vzhledem k nereakci subjektu stížnost uzavíráme.