Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Potraviny v Říčanech u Prahy prodávají jízdenky a obsluha odmítla platbu kartou jízdenky. Jak je to prosím možné? Jak tedy mám zaplatit jízdenku, když mi vlak jede za 2minuty a bankomat je 20 minut chůze? Nemají ani nikde vyvěšené, že nepřijimaji karty. Normálně se tam totiž dá platit, ale jízdenky Ne!!! Prosím o vysvětlení a řešení, když nemáte hotovost a jste v této situaci a hlavně mi nepište, že budu ve vlaku platit prirážku. Je možné nastavit všude, aby byla možná platba kartou? Děkuji za odpověď.
Odmítnutí platby kartou za jízdenku.
Reakce? Aby se dalo platit jízdné kartou všude.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.