Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,12.12.2014 jsem si zakoupila na eShop ČD jízdenku po zaplacení jsem zjístila,že jsem si zadala jízdenku na 10.2.2015 místo 11.2.2015.Reagovala jsem na eShopu:České dráhy, a.s.
Praha 1, Nábřeží L.Svobody 1222, PSČ 110 15
Potvrzení
číslo:
*3475-490
Potvrzení o přijetí práva z přepravní smlouvy (reklamace)
Doklad:
*3463-405
Datum výdeje:
12.12.2014
Datum jízdy:
10.2.2015
Trasa:
Praha hl.n. - Ostrava-Svinov
Cena:
200 Kč
Druh dokladu:
JÍZDENKA
Číslo objednávky:
5903 181 00
Datum vytvoření pdf dokladu v aplikaci eShop 2G:
12.12.2014
Popis reklamace
Důvod:
nesprávný doklad / chybně zadaný doklad
Vyřízení do:
11.3.2015
Popis:
Dobrý večer,prosím o zrušení jízdenky.Omylem jsem si zadala 10.2.2015
místo 11.2.2015.Prosím pokuď se dá vyměnit za odjezd z Prahy
11.2.2015 ve 23.08 se stejným místenkovým lístkem.Děkuji za kladné
vyřízení xx.
Jejich odpověď:
Vážený zákazníku,
na základě Vámi uplatněného práva z přepravní smlouvy ze dne 12.12.2014, k dokladu *3463-405, Vám sdělujeme, že v souladu s ustanovením Smluvních přepravních podmínek Českých drah pro veřejnou drážní osobní dopravu, Vám nevzniká nárok na výplatu návratku.
Podle SPPO čl. 270. Právo z přepravní smlouvy cestující uplatní podáním žádosti při úplném nevyužití jízdenek eTiket nejpozději v první den platnosti jízdenky a to v souladu s čl. 250 SPPO.
Částečný návratek u jízdenek eTiket není možný.
U dokladů pro více osob (např.skupina) nebo sdružených dokladů, jízdenky pro cestu tam a zpět nebo různých typů služeb uplatní cestující právo z přepravní smlouvy vždy za celý doklad. Pokud si v den uplatnění nejdříve zakoupí doklad na nový rozsah služeb (např. nižší počet cestujících) na stejný den a pro stejného cestujícího a dle čl.250.2. SPPO označí nevyužité doklady (osoby nebo služby), při vyřízení uplatněného práva z přepravní smlouvy bude srážka provedena pouze u takto označených nevyužitých dokladů.
S pozdravem
České dráhy, a.s.
Vracení peněz.
|
Tweet |
Před podáním objednávky musí být při použití elektronických prostředků spotřebiteli umožněno zkontrolovat a měnit vstupní údaje, které do objednávky vložil. Po uzavřením smlouvy již spotřebitel v souladu s § 1837 písm. j) občanského zákoníku nemůže odstoupit od smlouvy o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu.