Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6056Jízdenka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

13 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
24.02.2015, před 10 lety

Helena Pravdová

Znění stížnosti

Dobrý den,12.12.2014 jsem si zakoupila na eShop ČD jízdenku po zaplacení jsem zjístila,že jsem si zadala jízdenku na 10.2.2015 místo 11.2.2015.Reagovala jsem na eShopu:České dráhy, a.s.
Praha 1, Nábřeží L.Svobody 1222, PSČ 110 15
Potvrzení
číslo:
*3475-490
Potvrzení o přijetí práva z přepravní smlouvy (reklamace)
Doklad:
*3463-405
Datum výdeje:
12.12.2014
Datum jízdy:
10.2.2015
Trasa:
Praha hl.n. - Ostrava-Svinov
Cena:
200 Kč
Druh dokladu:
JÍZDENKA
Číslo objednávky:
5903 181 00
Datum vytvoření pdf dokladu v aplikaci eShop 2G:
12.12.2014
Popis reklamace
Důvod:
nesprávný doklad / chybně zadaný doklad
Vyřízení do:
11.3.2015
Popis:
Dobrý večer,prosím o zrušení jízdenky.Omylem jsem si zadala 10.2.2015
místo 11.2.2015.Prosím pokuď se dá vyměnit za odjezd z Prahy
11.2.2015 ve 23.08 se stejným místenkovým lístkem.Děkuji za kladné
vyřízení xx.
Jejich odpověď:

Vážený zákazníku,

na základě Vámi uplatněného práva z přepravní smlouvy ze dne 12.12.2014, k dokladu *3463-405, Vám sdělujeme, že v souladu s ustanovením Smluvních přepravních podmínek Českých drah pro veřejnou drážní osobní dopravu, Vám nevzniká nárok na výplatu návratku.

Podle SPPO čl. 270. Právo z přepravní smlouvy cestující uplatní podáním žádosti při úplném nevyužití jízdenek eTiket nejpozději v první den platnosti jízdenky a to v souladu s čl. 250 SPPO.

Částečný návratek u jízdenek eTiket není možný.

U dokladů pro více osob (např.skupina) nebo sdružených dokladů, jízdenky pro cestu tam a zpět nebo různých typů služeb uplatní cestující právo z přepravní smlouvy vždy za celý doklad. Pokud si v den uplatnění nejdříve zakoupí doklad na nový rozsah služeb (např. nižší počet cestujících) na stejný den a pro stejného cestujícího a dle čl.250.2. SPPO označí nevyužité doklady (osoby nebo služby), při vyřízení uplatněného práva z přepravní smlouvy bude srážka provedena pouze u takto označených nevyužitých dokladů.

S pozdravem
České dráhy, a.s.


Požadované řešení

Vracení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.3.2015 15:28, před 10 lety

Před podáním objednávky musí být při použití elektronických prostředků spotřebiteli umožněno zkontrolovat a měnit vstupní údaje, které do objednávky vložil. Po uzavřením smlouvy již spotřebitel v souladu s § 1837 písm. j) občanského zákoníku nemůže odstoupit od smlouvy o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.