Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Před cca 4mi měsíci po internetu zakoupená vstupenka na koncert Soňa Jobarteh, palác Akropolis 14.9.2022. Cena vstupenky 1100 Kč, celková cena cca 1600!!! Vstupenka byla na místo sezení! Minulý týden přišla vstupenka za 450 Kč, k stání. Po opakovaném telefonátu mi bylo na zákaznické lince sděleno, že za to nemohou, že pouze přeprodávají.
Lístek na koncert, viz výše
Vrátit peníze!! Vstupenku k sezení, za 550 Kč, jsem si zakoupila přes jinou společnost. Navíc na zákaznické lince komunikují anglicky a pokud chcete vrátit vstupenky na internetu, je to v němčině ( což nevadí, ale pro někoho by to mohl být problém), a nabídli mi poze 396 Kč na zpáteční, pokud si někdo lístek koupí.
|
Tweet |
Společnost dle svých obchodních podmínek vystupuje v právním vztahu pouze jako zprostředkovatel prodeje, spotřebitel tak smlouvu uzavírá s třetí osobou, která však nemusí být podnikatelem. V takovém případě, kdy prodávající nevystupuje v právním vztahu jako podnikatel, se ustanovení na ochranu spotřebitele nepoužijí.
Společnost se jakožto zprostředkovatel obchodu ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá, nebo dodá vstupenky falešné či jinak vadné, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku, případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky řádně dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval.
Společnost Viagogo se přesunula ze Švýcarska do USA. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem v USA, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Dozorovým orgánem je tedy Federal Trade Commission (https://www.ftc.gov/), přičemž podnět lze podat skrze formulář dostupný z tohoto linku - https://reportfraud.ftc.gov/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.