Počet nahlášených stížností: | 41 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 1.8.2022 se mi stala pojistná událost s Vámi pojištěným vozidlem *** - toto vozidlo prokazatelně (jelikož v dané době mne nemíjelo žádné jiné vozidlo) poškodilo čelní sklo na mém vozidlo kamenem, který odlétl od kola zmíněného vozidla. Jelikož řidič vozidla si plně uvědomuje svou vinu, jelikož v danou dobu kolem mne projížděl pouze on.
Při hlášení pojistné události na pobočce mně pracovnice oznámila, že pojistná událost nebude uznána, aniž by znala podrobnosti skutkového děje. Pojistnou událost nechtěla ani registrovat.
Pracovník smluvní autoopravny ČPP mi oznámil, že pojistné události tohoto typu pojišťovny neuznávají, a že by oprava skla stála 4,5 tis, v případě, že to budu chtít přes pojišťovnu, tak cena bude 5,5 tis. Musela jsem opravu zaplatit hotově, a jelikož jsem událost hlásila na pojišťovnu, platila jsem 5,5 tis.
15.8. mi přišlo vyjádření z pojišťovny, že pojistnou událost neuznávají.
Nelíbí se mi přístup, kde jsem si připadala osočená tím, že jsem podvodník, i když jsem nic nezavinila a prokazatelně řidič výše uvedeného vozidla mi škodu způsobil a uznal.
Nesouhlasím s vyjádřením pojišťovny, která tvrdí, že škoda není prokázána a tudíž žádám o výplatu částky za opravu skla v plné výši.
S pozdravem
Marie W.
Uznání pojistné události a výplata plnění
|
Tweet |
Šetření pojistné události je skončeno sdělením jeho výsledku osobě, která uplatnila právo na pojistné plnění. Spotřebitel může následně požádat o zdůvodnění zamítnutí pojistného plnění. Toto zdůvodnění musí být v písemné formě a mělo by z něho být jasné, proč bylo pojistné plnění zamítnuto. Pokud spotřebitel se zdůvodněním nesouhlasí, je vhodné proti výsledku šetření pojistné události uplatnit u pojišťovny stížnost. Nebude-li spotřebitel se stížností úspěšný, má možnost obrátit se na soud.
Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále jen Česká podnikatelská pojišťovna) se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení stížností. Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká podnikatelská pojišťovna shledává svůj vlastní systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný, v souladu s právními předpisy a závaznými standardy, které upravují vyřizování stížností pojišťovny.
Podání vůči České podnikatelské pojišťovně mohou být uplatněna dopisem, faxem, elektronickou poštou, datovou schránkou, telefonicky nebo osobně. Kontaktní informace naleznete na www.cpp.cz.