Společnost


Ticketmaster Česká republika, a.s.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60571Neochota nahrady

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 24 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.09.2022, před 2 lety

Barbora Lišková

Znění stížnosti

Dobry den,

S pritelem jsme zakoupili listky na koncert Machine Gun Kelly na den 19.9.2022. K dnesnimu dni diky vysledkum testu,nam zapocala karantena trvajici do 21.9. Zkontaktovala jsem proto poradatele,zda by nam v teto neplanovane,nenadale a velmi neprijemne situaci vysel vstric. Listky nas staly 3400 Kc,ktere maji propadnout protoze jsme nemocni. Zadala jsem o moznost vraceni penez nebo pripadne nejakou formu kreditu na jinou akci,ktere bychom se radi zucastnili az budeme zdravi.
Jsme vasnivi fanousci,kteri chodi na koncerty,festivaly apod.A v dnesni dobe prijit o takovou sumu je pro nas dost zasadni.
Pan Slavik z Pece o zakazniky ani nema snahu nam jakkoli pomoci,zjistit co by se s tim dalo delat,proto oslovuji vas,zda nam dokazete pomoci.
Pokud opravdu prijdeme o tuto castku,pak pro nas spolecnost Ticketmaster skoncila,v budoucnu uz u nich nebudeme kupovat zadne listky na zadnou akci.

S pozdravem,
Liskova


Produkt

Listky na koncert


Požadované řešení

Vraceni penez


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.9.2022 10:13, před 2 lety

Z důvodu uvedeného v ust. § 1837, písm. j) občanského zákoníku nemůže spotřebitel od nákupu vstupenky odstoupit postupem podle § 1829 občanského zákoníku (tj. nelze využít možnosti odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů bez uvedení důvodu, která je jinak dána obecně u jiných nákupů přes internet), neboť se v daném případě jedná o smlouvu o využití volného času a plnění (účast na Akci, k němuž vstupenka opravňuje) je poskytováno v určeném termínu nebo době. Zákon proto v takovém případě neposkytuje zákazníkovi možnost od smlouvy uvedeným způsobem odstoupit. Odstoupení by tedy bylo možné jen nad rámec zákona a nelze si jej nárokovat.

V obchodních podmínkách společnosti Ticketmaster je uvedeno, že u vybraných akcí nabízí službu Ticket transfer. Pokud spotřebitel zakoupil vstupenky na akci, kde je Ticket transfer povolen, může tuto funkci použít a převést jím zakoupené vstupenky svým přátelům nebo rodinným příslušníkům.

Dále je zde také uvedeno, že veškeré reklamace a případné dotazy je třeba doručit bez zbytečného odkladu promocí kontaktního formuláře Oddělení péče o zákazníky anebo písemně na adresu: Ticketmaster Česká republika, a.s., obchodní oddělení, Jungmannova 26/15, Nové Město, 110 00 Praha 1.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2023 14:45, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.