Společnost


Moravia Holding Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60581Storno objednávky nevrácene finance

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 24 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.09.2022, před 2 lety

Jiří Rámeš

Znění stížnosti

Dobrý den, cca před 10 týdny jsem u firmy Moravia holding group zakoupil stresni krytinu kterou jsem obratem zaplatil s informací o dodací lhůtě cca 2 týdny po 4 týdnech se ale stále nic nedělo. Kontaktoval jsem prodávajícího telefonicky který mi sdělil že dodací lhůta bude delší ale že do 14 dnů strecha bude. Po 14 dnech kdy zboží nebylo dodáno jsem opět kontaktoval prodejce a říkal že bude během následujícího týdne. Zboží opět nedorazilo. Kontaktoval jsem prodejce a sdělil mi informací že zboží bude následující týdenkde jsem mu sdělil že pokud zboží nedorazí budu požadovat storno objednavky. Zároveň jsem ho Kontaktoval i mailem ohledně dodání zboží na který jsem nedostal odpověď. Po opětovném nedodani jsem telefone Kontaktoval prodejce a dohodli jsme se na zrušení objednávky. Storno objednávky mi bylo zasláno 31.8.2022. Od té doby mi prodejce po telefonu říká že situaci řeší a peníze zašle jak to bude možné a pokaždé to posouvá o den dva. Dnes je to 14 dní po storno objednávky a prodejce stále peníze nezaslal. Dne 13.9.2022 by zaslán mail ohledně splatneho data a případně řešení mimosoudní sporem. Můžete mi v této situaci pomocí. Dekuji


Produkt

Stresni krytina Estima, oplechování a okapy


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2022 14:27, před 2 lety

Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku a na vrácení zaplacené částky, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2023 10:13, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.