Společnost


Booking.com (Czech Republic) s.r.o.

Počet nahlášených stížností:124
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60586Podvod, podvod, podvod.......

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 24 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.09.2022, před 2 lety

Patricie Al Maktoum

Znění stížnosti

Vidím, kolik je tu stížností na booking a připojuji také tu svou, protože hodláme podat trestní oznámení.
Není možné, aby jakýkoliv podnikatel prodával doslova podvody na lidi.
Máme dvě zkušenosti s Bookingem, obě katastrofa - na vše máme písemné důkazy. Poprvé nám prodali neexistující vilu, kterou si podvodník jen někde vyfotil a pak si otevřel u Booking.com prodej - majitel o pronajímání přes booking vůbec nevděl. Peníze jsme dostali zpět jen díky velkému ataku a známosti v zahraničí na policii. Booking se ale ani neomluví a vrátil nám cca o 1600 Kč méně s tím, že to pohltily převody přes banky - slibovali nějakou náhradu, ale dodnes nikde nic ...jsou to jen líbívé řeči!

Takže zážitek, která se nám stal před 3 týdny znovu s Bookingem.
Zakoupili jsme u nich ubytování - pronájem apartmánu - na Booking.com nejsou uvedené adresy bytů, které si chcete pronajmout - je tam uvedena jen přibližná poloha a adresu vám "odtajní" až po zaplacení - tak to uvádějí - po zaplacení obdržíte adresu bytu, co jste si pronajali ......
Tak jsme tedy zaplatili byt, který měl v popisu napsáno naproti pláže / front of beach/ .

Po zaplacení ale přišla sprcha - přišlo potvrzení, avšak bez úplné adresy - jen město a ulice, která měří snad několik kilometrů ....bylo brzo ráno a my jsme museli na letadlo a tak jsme zkoušeli volat booking. com, ale pořád jsme byli jen v pořadí ....ale ozval se nám ráno majitel bytu - že nás čeká a nabízel nám transfer jeho z letiště - bohužel jsme už měli transfer zaplacený, tak jsme ho domítli a dále se ptal kdy přijedeme a poslal nám kopii jeho podmínek příjezdu - tedy mezi 13-22 hodinou. Potvrdili jsme tedy příjezd mezi 17-18 hodinou a zároveň jsem tento čas poslala jako požadavek na ubytování i Bookingu, protože po pár větách s majitelem nám začalo být cosi divného .
Jakmile jsme odmítli jeho transfer, tak nás začal doslova vydírat - napsal, že na nás zdarma bude čekat pouze 15 minut a pak za každých 15 minut bude účtovat taxu 10 EUR, takže jestli přijedeme v 18 hod, tak chtěl 30 eur navíc!!!!

Nasedali jsme do letadla s nějakým nepříjemným pocitem avšak s odesláním check inu mezi 17-18 hodinou do Bookingu. Po vystoupení z letadla jsme měli od Bookingu zprávu, že majitel odmítá check in - mezi 17-18 hodinou. A od majitele několik zpráv, kde nám psal, že jsme hlupáci a že na nás čekat nebude ....
Tak se také stalo - neměli jsme žádnou adresu, kam jet...jen přibližnou polohu, majiteli jsme volalisnad 10 x, ale telefony nám zavěšoval a pak vypnul svůj telefon úplně - aby jsme ho neotravovali a bookingu napsal, že jsme nepřijeli .........

odeslali jsme x zpráv bookingu s žádostí o pomoc - vždy nám přišla automatická odpověď, žese ozvou do 24 hodin - což je v takovém případě k ničemu - ozvali se za 8 dní - poděkovali nám za spolupráci as politováním nám oznámili, že jsme nepřijeli do ubytování a tak nám žádné peníze nevrátí. Volat bookingu ze zahraničí se řádně prodraží ....minule nás to stálo tisíce a stejně jsme se nedovovali. V Turecku, kde jsme pronájem zarezervovali je booking.com blokovaný.


jsme v šoku!

V šoku z toho, že zaplatíte - nedostanete žádnou adresu na zaplacené ubytování a Booking. com má spousty výmluv, že za nic nemohou, že za vše může majitel ..........a vesele si vezmou svou provizi - asi za zaslané líbivé kecy a už nic neřeší, porostě mají své peníze a do klientů podvedených jim nic není a vesele prodávají toto ubytování dál!

Další hodně ztajímavou záležitostí jsou recenze - když jsme napsali zcela pravdivou rezenzi na ubytování, tak nám booking odepsal, že recenze nebude zveřejněna, protože není v souladu s jejich podmínkami - takže to je důkaz, že si zveřejňují jen líbivé recenze a ty, které by měly upozornit další zákazníky na podvod prostě nezveřejňují!!!!!!!!!!!!

Za zajímavost také stojí to, že booking uvádí na svých stánkách lživé informace, které neodpovídají skutečnosti - oni musí mít adresu ubytování přeci, protože jak by jinak mohli prodávat nějaké ubytování, kdyby to nevěděli ......a v popisu naší nabídky bylo, že apartmán je naproti pláže - přibližná lokace, kterou nám majitel zaslal ale je v centru města - minimlálen 700-800 m od pláže!!!! Po naší intervenci o podvodu a uveřejněných nepravdivých údajích u nabídky byla nabídka trochu pozměněna - avšak my máme screeny původní rezervace.


Není možné že takto podnikat je legální! Nemáme žádné informace o majiteli bytu - nikdo nám je nedodal - booking nereagoval - ozval se až po naší dovolené - nešlo jít ani na policii, protože nám chybělo prakticky vše - neměli jsme adresu, číslo bytu, jméno osoby, která nám měla byt pronajmout - prostě nic! Ten kdo nám psal se nepředstavil, byla to třetí osoba, která se vydávala za nějakou spojku s majitelem - beze jména.

Vooking. com je evropská firma!!! Podvodů podobných či navlas stejných je na internetu tisíce a nikdo s tím nic nemůže dělat? Opravdu?
Podáváme trestní oznámení - byli jsme podvedeni- koupili jsme si pronájem a nepřišla nám ani adresa bytu a pak jsme se dozvěděli, že jsme nepřijeli, tak peníze si nechává majitel - super podvody posvěcený a garantový Booking.com s.r.o.


Produkt

pronájem ubytování


Požadované řešení

Vrácení plné částky za ubytování kvůli nedodání adresy ubytovacího zařízení a zrušení času příjezdu - bez adresy se nedá nikde ubytovat a když vám někdo odmítne i čas příjezdu, tak je to podvod - apartmán s největší pravděpodobností nebyl volný, tak to majitel vyřeil tímto způsobem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2022 15:34, před 2 lety

Rezervační portál Booking.com je pouhým zprostředkovatelem pro uzavření smlouvy o ubytování. Smluvními stranami smlouvy o poskytnutí ubytování je spotřebitel a provozovatel apartmánu. Za poskytnutí konkrétních poskytovaných služeb by měl primárně nést odpovědnost přímo poskytovatel služeb.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednanou službu, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Rezervační portál odpovídá pouze za přímé škody, které by spotřebitel skutečně utrpěl/a, zaplatil/a nebo které vznikly v souvislosti s prokazatelnými nedostatky při plnění povinností rezervačního portálu souvisejících s poskytováním služeb (např. pokud by portál uvedl nesprávné informace), a to do celkové výše celkové ceny vaší rezervace, jak je uvedena v potvrzovacím e-mailu.

Vzhledem ke skutečnosti, že společnost Boooking.com (Czech Republic) s.r.o. je personálně a majetkově úzce provázaná se zahraniční společností Booking.com B.V. se sídlem v Nizozemí, a je její pobočkou pro Českou republiku, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci, které nabízí bezplatnou, rychlou a efektivní poradenskou činnost ohledně evropského spotřebitelského práva se zahraničním prvkem.

Webové stránky Evropského spotřebitelského centra nalezne spotřebitel na adrese www.evropskyspotrebitel.cz. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.

Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2023 14:28, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.