Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednali jsme dětskou postel (duben). Postel nám přišla koncem července,ačkoli bylo slíbeno v první polovině června. Postel přišla špatně vyrobená a také bez lišt na výměnu postranice. Pán co postel přivezl mi řekl, že si máme do postele udelat výřez, abychom si postranici mohli otočit. Postel jsme tedy reklamovali 21.7., nedostali jsme žádný reklamační protokol. Nejprve bylo slíbeno od paní Lenky, že postel bude hotová do 2 týdnů, po 4 týdnech jsem se ozvala, paní Lenka celou dobu nekomunikuje, nezvedá telefony, abych se dovolala musím volat z cizích čísel. Teď bylo slíbeno, že bude postel hotova v první polovině září. Dnes je 15.9. a nikdo mi není schopný říci v jaké fázi je naše postel. Kdybych za danou věc zaplatila pár korun, asi bych nad tím vším jen mávnula rukou...ale my máme za postel zaplaceno 20 tis. Jednání zaměstnanců vaší firmy mi přijde absolutně neprofesionální! Pokud se nepletu, na vyřízení reklamace je ze zákona 30 dnů. My vše "řešíme" už skoro 2 měsíce. Požaduji tedy vyřešení reklamace v co nejkratším termínu a nebo v opačném případě požaduji vrácení peněz.
Objednávka čislo 1225905
Dořešení reklamace v co nejkraším termínu a sleva za neskutečnou čekací dobu a neprifesionální jednání a v opačném případě vrácení peněz a odstoupení od kupní smlouvy.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uplatnil reklamaci zakoupeného zboží, je prodávající povinen vydat potvrzení o tom, kdy reklamaci uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje. Plnění této povinnosti dozoruje Česká obchodní inspekce.
O reklamaci musí být rozhodnuto, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává přiměřená doba potřebná k posouzení vady. Reklamace samotná musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do třiceti dnů ode dne uplatnění reklamace. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má možnost od smlouvy odstoupit.
Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.