Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60605Vlak nečeká na zpožděný autobus

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.09.2022, před 2 lety

Ondřej Březina

Znění stížnosti

Aktuální zkušenost na cestě z Vídně do Ostravy. Autobus měl zpoždění 8 minut, ale jelikož na přestup, při řádném příjezdu autobusu, bylo pouhých 12 minut, raději jsem z autobusu k vlaku celou cestu běžel (s dvacetiosmi kily na zádech). Naštěstí se v Brně orientuji dobře a běžel jsem tak ,,na jistotu” rovnou k vlaku.
Očekával jsem, protože daný spoj mi nabídla sama společnost, že vlak nabere minimálně stejné zpoždění, jako autobus.
Nicméně nestalo se a když jsem doběhl na nástupiště, vlak se zrovna začal rozjíždět.
,,Naštěstí” o pár sekund dříve doslova naskočila do jedoucího vlaku paní, kterou dveře vlaku ,,přiskříply” tak, že ven trčela polovina těla.
Vlak po chvilce zastavil a já taky nastoupil do vlaku.

Aktuálně za mnou do kupé přišel strojvedoucí (žena) a arogantně mě ,,seřvala”, i když jsem na její drze podanou otázku, řekl, že já do vlaku za jízdy nenaskakoval, že co se mohlo stát, že šlo o život.

Takže děkuji za ohrožení života v přímém přenosu před mým zrakem a apeluji, ABY VLAKY NABÍRALY ZPOŽDĚNÍ AUTOBUSŮ, KTERÉ NA SEBE NAVAZUJÍ. Dokážu si představit, v jakých potížích se ocitne zahraniční ,,turista”, který v dobré víře rozhodne se využít spoje Vídeň-Ostrava s přestupem v Brně.

Jedná se o (RJ,R 1127); 15.9. Odj: 18:02; Brno-> Bohumín


Produkt

R 1127; Brno -> Bohumín; Odj: 18:02; 15.září


Požadované řešení

Navrhuji komunikaci autobusů a vlaků, které ba sebe navazují a jsou firmou vyloženě doporučovány.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2022 10:26, před 2 lety

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2022 13:51, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.