Počet nahlášených stížností: | 123 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 24.2 2015 jsem zašla na pobočku Deichmann v Táboře s tím, že jsem si 20.2.2014 zakoupila dámskou obuv a chtěla bych ji reklamovat nebo opravit, protože se mi na levé patě vytvořilo něco ostrého a rozedřelo mi to nohu. Paní prodavačka na mě arogantně vyštěkla, že žádnou reklamaci dělat nebude, protože se jedná o modní obuv a že je prý nosím příliš často. Boty mám sotva rok a z toho jsem je převážně nenosila, protože se nedají nosit jak v létě tak v zimě.
Nelíbí se mi chování prodavačky, protože se mnou nesepsala žádný protokol o reklamaci. Nic prostě, jen si sama určila co botám je a účtenku jen zaškrtla.
Dámská modní obuv
Oprava nebo výměna obuvi. V nejlepším případě vrácení peněz, protože už nemám chuť si u vás cokoliv už zakoupit.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost věc k reklamaci přijmout, reklamaci vyřídit a o uplatnění reklamace a jejím vyřízení vystavit spotřebiteli potvrzení včetně odůvodnění případného zamítnutí. Pokud tak neučiní, dopouští se správního deliktu a může být sankcionován Českou obchodní inspekcí. Jestliže tedy reklamace nebyla podle takto vyřízena, doporučujeme ji opakovat a trvat na vyřízení podle zákona.
Ohledně spotřebního zboží lze uplatňovat práva z vad ve lhůtě 24 měsíců. To platí i pro tzv. módní obuv (že se jedná o tento typ zboží má být nějak označeno). Zároveň platí, že pokud vada vznikne v důsledku zacházení s věcí v rozporu s určenými podmínkami, nelze ohledně ní uplatnit právo z vady. Rovněž právo z vady obecně nevzniká, pokud vznikne vada v důsledku běžného opotřebení věci. Od módní obuvi je třeba odlišovat vysoce módní obuv. Zatímco módní obuv je určena k běžnému použití a měla by odpovídat minimálně základním požadavkům na společenskou obuv, na vysoce módní obuv nejsou kladeny tak vysoké nároky.
V případě vady, která je nepodstatným porušením smlouvy, má spotřebitel právo na odstranění vady nebo přiměřenou slevu. Právo na odstoupení od smlouvy vznikne až v případě, že prodávající vadu neodstraní nebo ji odmítne odstranit.
V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. tak můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme.
Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, jež je založena na principu dobrovolnosti. Přesto nám poskytla alespoň obecné vyjádření, které připojujeme níže.
"V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme."
Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.