Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den, mám celkem velkou a závažnou stížnost.
Jízdenky byly zakoupené on-line.
Vaše kupé byly velmi špinavé (okna i dokonce sedačky), velmi nepozorná obsluha a velmi arogantní (řekla jsem že v mem kupé nejdou zásuvky, Wi-Fi, klimatizace netopila,… jestli se s tím nedá něco dělat obsluha pouze řekla ze o tom ví, arogantně se zeptat ,,ještě něco” a třískla s dveřmi )
Nešly vám zásuvky, Wi-Fi, topení netopilo ale pořad foukalo studený vzduch. Díky vaši klimatizace jste 3 z 5 cestujícím způsobili zdravotní problémy. 1 cestující má horečky cca 38,5 2. Cestující a ja mame silné revma které přetrvává od středy 14.9 samozřejmě díky vaši klimatizaci. Palubní servis byl mimo provoz. 3 ze 4 záchodů byly mimo provoz, na wc netekla voda a nebylo mýdlo
Byla bych ráda kdyby moje peníze byly navráceny
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.