Počet nahlášených stížností: | 216 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
V košíku jsem měla kombinézu pro psa.
Podezřele levná, doručení zdarma, dárek.
Možnost platit jenom přes internetové bankovnictví, nebo kartou.
Zvolila jsem kartu. Když jsem vyplnila údaje z karty jako obvykle, objevila se ještě žádost o e-Pin.
Okamžitě jsem vše stornovala a na uvedený kontakt jsem poslala e-mail, že objednávku ruším kvůli výše uvedeným okolnostem.
Za několik hodin přišel e-mail od "Aničky" i sms s pravopisnými chybami-že zboží je zabaleno a připraveno k odeslání, jenom zaplatit. Cena byla stanovena nižší.
Odpověď na můj e-mail žádná.
Napsala jsem další e-mail a již se nikdo neozval.
Kombinéza pro psa.
Prosím o prověření této společnosti.
|
Tweet |
Odstoupit od smlouvy a získat případně zpět své peněžní prostředky je možné prostřednictvím § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (vhodné např. v situaci, kdy je sjednaná dlouhá doba dodání). Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického a euro konformního výkladu i ještě před samotným převzetím. V případě, že společnost nereaguje na e-maily, doporučujeme provést odstoupení od smlouvy doporučeným dopisem s dodejkou na adresu sídla společnosti.
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna nebo nebyla před odesláním zboží zrušena. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.