Společnost


Top Rise s.r.o.

Počet nahlášených stížností:216
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60613Neoprávněná žádost o e-Pin při placení kartou na joot.cz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.09.2022, před 2 lety

Ljuba Olszewská Grygarová

Znění stížnosti

V košíku jsem měla kombinézu pro psa.
Podezřele levná, doručení zdarma, dárek.

Možnost platit jenom přes internetové bankovnictví, nebo kartou.
Zvolila jsem kartu. Když jsem vyplnila údaje z karty jako obvykle, objevila se ještě žádost o e-Pin.

Okamžitě jsem vše stornovala a na uvedený kontakt jsem poslala e-mail, že objednávku ruším kvůli výše uvedeným okolnostem.

Za několik hodin přišel e-mail od "Aničky" i sms s pravopisnými chybami-že zboží je zabaleno a připraveno k odeslání, jenom zaplatit. Cena byla stanovena nižší.
Odpověď na můj e-mail žádná.

Napsala jsem další e-mail a již se nikdo neozval.


Produkt

Kombinéza pro psa.


Požadované řešení

Prosím o prověření této společnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.9.2022 10:00, před 2 lety

Odstoupit od smlouvy a získat případně zpět své peněžní prostředky je možné prostřednictvím § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (vhodné např. v situaci, kdy je sjednaná dlouhá doba dodání). Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického a euro konformního výkladu i ještě před samotným převzetím. V případě, že společnost nereaguje na e-maily, doporučujeme provést odstoupení od smlouvy doporučeným dopisem s dodejkou na adresu sídla společnosti.

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna nebo nebyla před odesláním zboží zrušena. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.12.2022 11:49, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.